Wedstrijddoelen 2017

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zeepsop

Berichten: 2145
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Brabant

Re: Wedstrijddoelen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 22:33

Vandaag ook mn doel voor 2017 behaald! Officieel Z2 startgerechtigd. Nu even bedenken wat ik wil in 2018 :D

Liquorice

Berichten: 3238
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 23:02

Liquorice schreef:
Mijn doel voor eind december is al behaald! Begin dit jaar hadden we de punten om Z1 te gaan starten, doel was voor het eind van het jaar ZZ-Licht startgerechtigd zijn.
25 mei hebben we voor het eerst Z2 gestart en vandaag hebben we de punten voor het ZZ-Licht binnen gehaald. Ontzettend trots op mijn paard!
[ [url=m/woyy4B.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nieuwe doel wordt ZZ-Licht + 5, eind december


Mijn bijgestelde doel zojuist gehaald! Na een wedstrijdstop van 3 maanden dacht ik niet meer dat het zou lukken, maar mijn topper liep vorige week en vanavond dubbele winst en de 5 winstpunten zijn binnen!
Volgend jaar wil ik graag ons debuut maken in het zz-zwaar en het jaar afsluiten met zz-zwaar+1

DarkCupid
Berichten: 729
Geregistreerd: 22-06-17
Woonplaats: MAARSBERGEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 23:09

Liquorice schreef:
Liquorice schreef:
Mijn doel voor eind december is al behaald! Begin dit jaar hadden we de punten om Z1 te gaan starten, doel was voor het eind van het jaar ZZ-Licht startgerechtigd zijn.
25 mei hebben we voor het eerst Z2 gestart en vandaag hebben we de punten voor het ZZ-Licht binnen gehaald. Ontzettend trots op mijn paard!
[ [url=m/woyy4B.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nieuwe doel wordt ZZ-Licht + 5, eind december


Mijn bijgestelde doel zojuist gehaald! Na een wedstrijdstop van 3 maanden dacht ik niet meer dat het zou lukken, maar mijn topper liep vorige week en vanavond dubbele winst en de 5 winstpunten zijn binnen!
Volgend jaar wil ik graag ons debuut maken in het zz-zwaar en het jaar afsluiten met zz-zwaar+1


super hoor! netjes

glenstorm
Berichten: 1598
Geregistreerd: 05-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 23:30

glenstorm schreef:
glenstorm schreef:
Ik zie dit topic nu pas. Ga dit weekend na 3 maand wedstrijdpauze weer starten, hadden nogal pech met blessure, afgelaste wedstrijden en ziekte.

Mijn doel dit jaar is ten eerste heel blijven. Ten tweede wil ik hem graag L2 dressuur met winst en L springen met winst hebben.


Heel blijven is helaas mislukt, wegens een blessure mogen we niet meer springen. Dat doel is dan ook gehaald.

Echter wel dit weekend mijn L2 debuut gereden en nu L2+5! Nieuw doel is nu M1 startgerechtigd en wellicht een keer M1 starten als hij daar klaar voor is.


Hier is het doel behaald, punten voor het M1 zijn binnen. Debuut staat gepland voor januari *D

DanielleB

Berichten: 5220
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: in friesland

Re: Wedstrijddoelen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 08:32

Ik heb even gekeken, ik hoopte eind van het jaar rond de M2 te zitten, als ik dus alle wedstrijden had gereden, was dat ook zeker gelukt. Ik heb nu nog maar 2 wedstrijden in de M1 gereden terwijl dat er wel 4/5 had kunnen zijn en nu op de helft van de punten. Dus prima genoeg!
Ga proberen mee te doen met de kampioenschappen, dus ik denk in het voorjaar in de M2 en dan ergens in de zomer misschien wel Z, als hij het allemaal nog aan kan

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: Wedstrijddoelen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 18:48

Hmm mijn doel voor 2018 wordt toch wel de Nederlandse titel die we dit jaar gehaald hebben hoog houden :D Duss lekker veel trainen :)

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 19:57


MyWishMax

Berichten: 25262
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Wedstrijddoelen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 20:52


xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 11:41


MyWishMax

Berichten: 25262
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-17 19:25

Al mijn verwachtingen voor dit jaar zijn ruimschoots overtroffen. Flow en ik zijn gisteren Kringkampioen geworden met 2 1e plekken en 213,5 en 217 punten. Daarnaast hele dikke complimenten van de jury op het protocol. We gaan dus in januari naar de regiokampioenschappen en sluiten 2017 af met 15 winstpunten in 7 proeven.

[RIJ-ITP] We did it! Kringkampioen Flowreina

MisticRider

Berichten: 2756
Geregistreerd: 06-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 13:36

MisticRider schreef:
In januari heb ik dit geplaatst, ik vond het wel tijd voor een update *\o/*

Omdat we 2/3 doelen behaald hebben heb ik een nieuwe wish list gemaakt, we hebben tenslotte nog bijna een half jaar.

Nieuwe plannen:
Dressuur: Ik hoop, dit jaar ons in ieder geval te klasseren in de M1 en als we de M1 dit jaar nog zouden kunnen afronden zou dat echt fantastisch zijn :D
Springen: Dit doel laat ik staan op B+1, is voor ons nog even uitdaging genoeg zo :-)
Cross: Nog meer oefencrossjes rijden en een doel is om dit jaar 1`x officieel te starten. Niet met het idee punten te rijden maar wel om is te kijken hoe officieel gaat voor Gio en mij

Daarnaast gewoon, lekker genieten en heel veel leuke dingen doen {:}


De eindstand is geworden: M geklasseerd *\o/* De overstap was voor ons best pittig, we hebben best vele moeite gehad met de contra galop en hele proeven doorzitten/impuls behouden was ook nog wel even een uitdaging.

Springen: Helaas nog geen winst gereden, maar we hebben wel al 3 parcourtjes uit gereden waarbij we net 1 stop of 1 balkje hadden, dus we zitten er best dicht bij. Daarnaast start ik nog steeds eerst een rondje BB en daarna B, waardoor we per wedstrijd ook maar 1 kans hebben op winst.

Cross: Dat is helemaal gelukt **\O/** ik heb aardig wat oefencrossjes gereden en ik ben officieel gestart in Lisse *\o/* *\o/*

Op naar het volgende topic voor de 2018 doelen **\O/**

emma_evg
Berichten: 434
Geregistreerd: 08-08-15

Re: Wedstrijddoelen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 20:04

Vandaag de laatste wedstrijd van het jaar gehad!
Heel fijn gereden, puntjes vielen nog iets tegen maar wel 2x winst en dat waren mn eerste punten in het M1, dus mn doel M1 geklasseerd gehaald!
Qua springen is het met winstpunten nog niet heel hard gegaan, ben 6 wedstrijden in de B gestart, in het begin een paar keer weigeringen gehad door de 'enge gekleurde' hindernissen, ze had nog geen wedstrijdervaring in het springen, maar daar is ze helemaal overheen! De laatste 3x heel fijn kunnen rijden. Ik heb de selecties ook meegepakt, 1e was ik 9e en de tweede 21e (vd 50), als ik het balkje niet had gehad in de barrage was is 3e geweest -O- en vrijwel zeker van een plekje op de gelderse. Dus nu moet ik de 3e nog even knallen, ik sta nu 13e en er gaan er 11 door. Op de selecties was het tweede parcours ook progressief, dus die wedstrijden maar 1 parcours voor punten gereden. Wel eigenlijk altijd goede stijlpunten, en de teller staat nu op B+5.

Volgend jaar word mijn laatste jaar bij de pony's en ivm studeren zal mijn pony na de zomervakantie worden verkocht. Mijn plan is om het indoorseizoen in M1 dressuur en B springen te blijven, daarna het M2 en het L in, en voor de verkoop wil ik hm in ieder geval M2 dressuur geklasseerd en L+5 hebben. Ik hoop stiekem dat we nog in het Z1 komen, maar dat zal lastig worden. Jammer dat ik niet een jaartje door kan met hm... maar een super leuke tijd gehad en ontzettend veel geleerd van een jonge pony opleiden!

LuffB

Berichten: 1301
Geregistreerd: 07-02-08
Woonplaats: nabij Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 19:32

LuffB schreef:
nu ik mijn eerste 2 wedstrijden gereden heb en mijn eerste 3 wp binnen, wil ik ook graag mijn doel bekent maken.

mijn doel is om geselecteerd te worden voor de regiokampioenschappen van utrecht en daar met mijn pony tussen de paarden mooi te scoren. Daarna wil ik L1 gaan starten.



Mijn doel is behaald. vandaag bekend geworden dat ik geselecteerd ben voor de B kampioenschappen tussen de paarden. Ook heb ik ondertussen 13 wintspunten in de B, dus na de kampioenschappen ga ik lekker de l1 in.