[HK] Z2 debuut binnenkort, wie nog meer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Anoniem

Re: [HK] Z2 debuut binnenkort, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 22:47

Dat is gaaf Rink! Super benieuwd.


Anoniem

Re: [HK] Z2 debuut binnenkort, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 14:58

Wat voor cursus is het Rink? Dat heb ik gemist.

Anoniem

Re: [HK] Z2 debuut binnenkort, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 16:02

Hij maakt zich lang op de st en is er taai op.
Heb hem aan laten meten door een bitfitter dus had er wel wat meer van verwacht. Bijna €400 aan bitten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 22:21

melissa_93 schreef:
NIkki superscore! Op naar de Z2!!

Rink super dat het zo leerzaam was, kun je mooi mee verder!
Ik rij op een dubbelgebroken watertrens, wel eens een keer S&T geprobeerd. Maar ze doet het op trens prima en merkte en niet echt verschil in.

Yvon heb je niet een uitprobeer periode gekregen bij de bitfitter?
Of dat ze nog wat voor je kan aanpassen?


Nee helaas. Dat zou fijn geweest zijn. Ze zijn gekocht... Had ik het maar gedaan. De bitfitter komt binnenkort weer langs.

Anoniem

Re: [HK] Z2 debuut binnenkort, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 11:26

Iedereen is druk zo te zien. Hier hetzelfde verhaal.

Anoniem

Re: [HK] Z2 debuut binnenkort, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 23:10

Fijn Melissa. Hopelijk heeft hij er baat van

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 15:11

Gezellig Iris!

Ik ben vandaag weg geweest. Wat een blamage...

De baan was zo slecht. Losrijden was niet gesleept. Wat los gereden op de volte. Toen de baan in en daar was het echt om te huilen. Hoefslag en hoeken waren niet te doen. Gingen met de kogels door her zand.
Hele dikke punten maar ook 2en en 3en.

Hield 195.5 over. Tweede proef ben ik na 3 onderdelen gestopt. Dacht ben gek ook om mijn paard hier door heen te sturen.

Zo diep gingen ze door de baan... Echt belachelijk.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 13:58

xx_Irisje schreef:
Oef dat is niet best, Yvon. Is dit jouw Negro?
Die locatie komt op je zwarte lijstje denk ik?

Dankjewel Rink, dat was een flink project maar onwijs veel van geleerd. Helaas hebben we dr kort na haar pensioen, laten in slapen ivm hoefbevangenheid.


Inderdaad mijn Negro. Het is in ieder geval een locatie waar ik niet meer heen zal gaan. Zonde want ze hebben een 20x40 baan en een 20x60 baan liggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 22:57

rink schreef:
Ach wat zonde irisje.. blijft wel in je herinneringen zon paard..

Snap ik Vec.. maar waarom doen ze er daar niks aan?


Geen idee. Is een manege. De banen blijken al jaren zo te zijn. Alles is super verouderd.

Anoniem

Re: [HK] Z2 debuut binnenkort, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 21:53

Wat een weer vandaag! Pfffff dan mag het liever 10 graden vriezen

Anoniem

Re: [HK] Z2 debuut binnenkort, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 11:09

Dat is het beste. Maar als ik mag kiezen tussen regen en vorst dan is de keuze zo gemaakt.

Het is hier in Brabant nu prachtig weer! Staan ze in ieder geval in de zon in de blubber.

Anoniem

Re: [HK] Z2 debuut binnenkort, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 11:54

Daar is echt niets aan. Hier is het heel behoorlijk weer.

Ik moet vrijdag om 22:25 nog starten en heb ook om 19:00 een afspraak bij de kapper. Lekker dom gepland van mezelf. Ik heb zoveel jureer afspraken staan dat ik niet eens toe kom aan zelf starten. Ben in half jaar tijd 4x weggeweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 13:01

xx_Irisje schreef:
Oef wat laat, daar zou ik echt niet op zitten te wachten.

Ik wil de 10e weer de ring in.


Ik eigenlijk ook niet. Maar het is een super locatie en ik kan anders in december weer helemaal niet weg.

Anoniem

Re: [HK] Z2 debuut binnenkort, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 11:53

Ik heb de wedstrijd afgezegd. Hij is zo vlug en brutaal momenteel. Dan ga ik er om 2200 niet meer op zitten na een lange dag.

Mag zichzelf eerst wat meer gaan gedragen.

Anoniem

Re: [HK] Z2 debuut binnenkort, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 10:46

Knap gereden Nikki! Al plannen voor het Z2?
Aankomend weekend moet je extra goed je best doen in het L2 ;)

Mijn vos is altijd wel zo. Heb er even wat minder tijd voor gehad en dan is hij snel te scherp. Zondag aan de longe gehad en gisteren gereden thuis in de buitenbaan. Dan is ie wel zo gespannen. Bijna niet te doen. Maar inmiddels ken ik hem goed genoeg en kan ik er thuis behoorlijk mee rijden.
Gisteren een rondje basic rondgereden. Wat zijgangen en contra meegenomen. Wissels maar even gelaten voor ik weer bovenin de boomtoppen hing.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 11:01

nikkietjuh schreef:
Ik kijk de komende 2 wedstrijden even aan of we naar de brabantse mogen. Als dat niet het geval is ga ik over. Anders even wachten tot na de kampioenschappen. Maar het wordt sowieso 2018.
Ik zal der op scherp zetten zaterdag ~~}>
Bijna vakantie dan kan je m misschien weer wat meer aan t werk zetten en gaan de te scherpe randjes eraf. Kan je 2018 weer knallen.


Ik ga in ieder geval stoppen met 1 bestuur. Ik ben veel te veel van huis en kom overal tijd te kort voor.

Gezin, 2 besturen, een commissie, wedstrijdsecretariaat, lesgeven, jureren, fulltime werken, sociaal leven en (momenteel gelukkig maar) 1 paard rijden dat krijg ik niet gepland haha.

En dan wil ik alles goed doen en dan kost het allemaal zoveel tijd.

Hoop vanaf deze week gewoon weer mijn oude ritme met rijden op te kunnen pakken. Dan kan ik in het nieuwe jaar weer eens starten.

Anoniem

Re: [HK] Z2 debuut binnenkort, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 11:43

Erg he haha. Vind het ook wel lekker om druk te zijn maar het wordt te gek als ik er mijn hobby voor moet laten staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 13:58

xx_Irisje schreef:
Niets aan over gehouden Nikki?
Ik hou van een strakke planning, blijf ik gemotiveerd door ;)

Klinkt bekent Yvon, die Negro van mij is ook heel scherp en wat apart. Is het weer beter nu?
Groot gelijk dat je wat rust inbouwt, dit klinkt echt wel te druk!

Spannend Superzodia maar ook heel leuk!!
Welke regio rij jij?

Ik ben inmiddels aan het opbouwen naar de wedstrijd van zondag, gaat best fijn, mis wat gedragenheid en wat rek in de zijgangen maar het is geen GP dus we zien het wel :+
Vandaag maar even buitenrijden met het kind, en dan 3 dagen door trainen voor zondag..


Het is altijd wel een beetje Iris maar nu hij zich niet uit kan leven in de wei (glad) en het frisser is heeft hij meer spatjes. Gisteren was hij exact hetzelfde als de andere dagen. Direct maar eens aan de longe doen. Eerst even werken en daarna een rondje uitleven. Misschien helpt dat.

Heb in ieder geval geen wedstrijden meer staan, zinloos zo haha

Anoniem

Re: [HK] Z2 debuut binnenkort, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 12:13

Wat jammer Iris!

Ik stond mijn vos vanmorgen om 07:45 al te longeren. Nu is het weer super slecht weer hier.

Anoniem

Re: [HK] Z2 debuut binnenkort, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 13:11

Afbeelding

Zo is het nu

Anoniem

Re: [HK] Z2 debuut binnenkort, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 21:06

Mocht iemand nog een splinternieuw (bruin) ST hoofdstel zoeken of een nieuwe ST set, ik verkoop het mijne.

een Bridle2fit hoofdstel en een sprenger Dynamic onderlegtrens en HO stang.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 21:31

Het hoofdstel is top maar de bitten niet helaas. Beide aangemeten door een professional dus wel een beetje een deceptie...

Wil er niet nog meer geld aan uitgeven dus dan maar verkopen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 21:38

Heb er ook weinig goeds over te vertellen. Zit ik met een super goed aangemeten hoofdstel te kijken en met een set bitten welke voor mijn paard niet oke zijn... heel dik geld in de prullenbak.

Heb 27 oktober voor het eerst aangegeven dat het niet ging met de bitten en nog niet opgelost.
Ze had gewoon langs moeten komen op korte termijn, dat is het risico van het vak wat je hebt denk ik...
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-12-17 21:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 21:41

melissa_93 schreef:
Nee voorlopig niet, te lastig met werk.. We konden kiezen voor een andere bestemming op korte termijn of schadevergoeding. Dus maar zien wat we ervan terugkrijgen.


Wat enorm balen! Heb je een weekendje weg geboekt en dan sta je thuis!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 21:42

xx_Irisje schreef:
duimen dan maar.

nog wedstrijdgangers deze week?


Ik denk dat ik zaterdagochtend een oefenrondje ga rijden in naburig dorp. Daar is om 0930 een wedstrijd en kan vooraf in de baan als ik wil.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Poekkie en 40 bezoekers