Subtop - Wie nog meer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Sewri
Berichten: 394
Geregistreerd: 08-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 20:18

Only2Bianca schreef:
Mocht iemand in NHolland een tribune hebben... Graag! :o (Sinasappelkistje mag ook- Haha...)
Zal niet praten alleen maar braaf zitten en ademloos toekijken _/-\o_
Heel leuk om te lezen jullie topic - mooie foto stitchlover!


Mhnnn nee dan ben ik wel een beeeeetje boel uit de richtingxD


Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 20:58

Ik zit in de buurt van Hilversum en je bent altijd welkom.

Net zo fijn getraind. Ik had een stuk passage waarvan ik niet wist dat het kon. Hij krijgt opeens zoveel meer afdruk. En niet onbelangrijk hij kan nu ook afwenden in hetzelfde ritme.
En toen lukte de zigzag ook nog twee keer zonder telfouten. Ik ben helemaal happy.

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 21:29

In het kader van even wat anders als trainen ;)





Genieten jullie mee? *\o/* *\o/*

History_

Berichten: 1990
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: België

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 19:20

Ik lees hier alvast mee. Ik en Fürst (florencio x donnerhall) maken binnenkort ons debuut in de nationale proeven in België. Dat is de proef onder de PSG. En dat is gelijk ook mijn grote doel: de PSG kunnen binnen rijden met een slipjas :) Maar dat zal nog wel even duren, eerst deze klasse overleven

Leuk om al jullie ervaringen te lezen, dat doet me nog meer zin krijgen om effectief te starten :)

/3 Max, Wodani, Azar

Sewri
Berichten: 394
Geregistreerd: 08-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 00:30

History_ schreef:
Ik lees hier alvast mee. Ik en Fürst (florencio x donnerhall) maken binnenkort ons debuut in de nationale proeven in België. Dat is de proef onder de PSG. En dat is gelijk ook mijn grote doel: de PSG kunnen binnen rijden met een slipjas :) Maar dat zal nog wel even duren, eerst deze klasse overleven

Leuk om al jullie ervaringen te lezen, dat doet me nog meer zin krijgen om effectief te starten :)



Welkom! :D

Veel succes ermee! De ervaring heeft al wel geleerd dat PSG/Inter 1 vaak eenvoudiger wordt gevonden dan ZZZ/M10:)

peetje82
Berichten: 3515
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 10:12

welkom en veel succes!!!

RIP Rubini :-( (Rubinstein x Donnerhall x Furioso) (PROK,SPORT,STER PREFERENT en PRESTATIE) Diva (Spielberg x Rubinstein) ELITE SPORT GP, drachtig van Bordeaux.
Luna (Governor X Zhivago x Weltmeyer X Rubinstein) ELITE EPTM LT >70%
via ET veulen op komst van Indian Rock


Suzanne F.

Berichten: 49158
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 11:46

Bestaan hier in Nederland de DS proeven nog? Dat waren de Duitse S proeven volgens mij. Hele leuke maar vaak moeilijke proeven om te rijden. Werden vaak samen uitgeschreven met de ZZZ, Lichte Tour en hoger.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

peetje82
Berichten: 3515
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 12:52

ik heb ze nog nooit gezien!

RIP Rubini :-( (Rubinstein x Donnerhall x Furioso) (PROK,SPORT,STER PREFERENT en PRESTATIE) Diva (Spielberg x Rubinstein) ELITE SPORT GP, drachtig van Bordeaux.
Luna (Governor X Zhivago x Weltmeyer X Rubinstein) ELITE EPTM LT >70%
via ET veulen op komst van Indian Rock

Sewri
Berichten: 394
Geregistreerd: 08-03-15

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 12:57

Nog nooit van gehoord nee!

vur

Berichten: 3982
Geregistreerd: 16-11-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 17:31

Dat is al een hele tijd niet meer. Toen ik subtop reed, was dat al niet meer. Wel jammer, want de schaukel kon hij wel. :D
Kruipt weer onder steen want huidige paardje is nog niet zover. :o

In der Ruhe liegt die Kraft.

Suzanne F.

Berichten: 49158
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 18:16

Oh dat is wel jammer. Gaf wat afwisseling in de proeven. Je mocht ze zelf vrij inschrijven als 2e proef. De DS10 was een populaire kan ik me nog herinneren. Is inderdaad al wel even geleden nu ik terugdenk. Kan wel 20 jaar geleden zijn. :oo

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Sewri
Berichten: 394
Geregistreerd: 08-03-15

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 19:08

Pfoeh, toen bestond ik nog geeneens :')

Suzanne F.

Berichten: 49158
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 19:09

Ankimo schreef:
Pfoeh, toen bestond ik nog geeneens :')


Haha, toen was ik nog jong! Toen bestond de NVDR nog. Daar reed je als serieuze dressuurruiter. :j

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

vur

Berichten: 3982
Geregistreerd: 16-11-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 19:23

Dat heb ik niet meer meegemaakt. Ik reed ZZGP. Kreeg je zilverwerk als prijs.

In der Ruhe liegt die Kraft.

Suzanne F.

Berichten: 49158
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 21:30

vur schreef:
Dat heb ik niet meer meegemaakt. Ik reed ZZGP. Kreeg je zilverwerk als prijs.


Ja NVDR ook hoor. Heb nog heel wat schalen en kandelaars staan. Wil het eigenlijk niet wegdoen maar weet niet wat ik ermee moet. Volgens mij heb ik nooit Zzgp meegemaakt, of misschien wel net 1 x ofzo.
Thieu van Gansewinkel deed altijd het secretariaat.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

peetje82
Berichten: 3515
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 07:40

oh ja of o'n kaasplank met van die mesjes die al uit elkaar vielen als je er nog maar naar keek. Uit die tijd kom ik ook, wat Suzanne noemde was nog allemaal ver van mn bed hoor!

RIP Rubini :-( (Rubinstein x Donnerhall x Furioso) (PROK,SPORT,STER PREFERENT en PRESTATIE) Diva (Spielberg x Rubinstein) ELITE SPORT GP, drachtig van Bordeaux.
Luna (Governor X Zhivago x Weltmeyer X Rubinstein) ELITE EPTM LT >70%
via ET veulen op komst van Indian Rock

Suzanne F.

Berichten: 49158
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 08:22

peetje82 schreef:
oh ja of o'n kaasplank met van die mesjes die al uit elkaar vielen als je er nog maar naar keek. Uit die tijd kom ik ook, wat Suzanne noemde was nog allemaal ver van mn bed hoor!


En zo heel oud ben ik nog niet eens hoor. :D

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 10:01

Die kaasplank hebben ze nog steeds :')
Mijn topper van afgelopen jaar was een kaarsensetje dat niet wilde branden -O-

stitchlover

Berichten: 2601
Geregistreerd: 20-06-07
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 10:48

Ik kom dan wel net om de hoek kijken qua subtop rijden, maar heb ook echt wel vage prijzen gehad...
De topper was een lelijke (ja ik stel me niet aan echt een lelijke) massief bruine kandelaar. Leek wel zo bij de kringloop vandaan getrokken. Dat durf je toch niet te geven als prijs?
Heb dan zelfs liever badsetje nummer 300 (hoef de komende jaren geen douchegel meer te kopen haha) :+

Ushi Rust zacht 01-12-2011
Stitch Professioneel grasmaaier
Busted B+13 / L1+14/ L2+12/ M1+20/ M2+10/ Z1+18/ Z2+15/ ZZ-L+13/ ZZ-Z+11/ PSG+5/ InterI+3
Murphy Basis

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 11:12

Mijn topper was alleen een lintje. En dat voor een derde plaats in een rubriek van 30. Ergste was dat we eigenlijk naar huis wilde maar de mevrouw van het secretariaat zei dat het zo zonde zou zijn als mijn prijs zou vervallen. Dus ik verwachte heel wat aangezien ze er ook een ruitersportzaak bij hadden. Maar nee dus.

suikermeisje

Berichten: 8344
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 18:51

Wauw dat is echt bizar mbt prijzen. Die verwacht ik de eerste periode niet. Nog 1,5 week en dan mn ZZZ debuut. Ben heel benieuwd!

Dakar Utopia (v. Cartano) Intermediair I +1

peetje82
Berichten: 3515
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 07:33

Suzanne F. schreef:
peetje82 schreef:
oh ja of o'n kaasplank met van die mesjes die al uit elkaar vielen als je er nog maar naar keek. Uit die tijd kom ik ook, wat Suzanne noemde was nog allemaal ver van mn bed hoor!


En zo heel oud ben ik nog niet eens hoor. :D


nee klopt maar jij was gewoon gelijk goed :D :D :D

Mijn topprijs afgelopen jaar was op een wedstrijd waar het die dag 38 graden was, ik had een 2e prijs PSG en won een paar dikke kousen maat 44/45 :brr: *D

RIP Rubini :-( (Rubinstein x Donnerhall x Furioso) (PROK,SPORT,STER PREFERENT en PRESTATIE) Diva (Spielberg x Rubinstein) ELITE SPORT GP, drachtig van Bordeaux.
Luna (Governor X Zhivago x Weltmeyer X Rubinstein) ELITE EPTM LT >70%
via ET veulen op komst van Indian Rock

Suzanne F.

Berichten: 49158
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 08:31

Whahaha sokken? Dat is echt erg. Toch ben ik wel voor prijzen waar je wat aan hebt want ik heb echt dozen vol bekers en zilverwerk boven op zolder waar ik niks aan heb. Staat daar te staan, ik kijk er nooit meer naar en staat gewoon te staan. Eigenlijk zonde. Als dat geldprijzen waren geweest dan had ik er wel wat leuks mee kunnen doen. Maar als het allemaal sokken waren geweest dan had ik een winkeltje kunnen beginnen. :D

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

peetje82
Berichten: 3515
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 10:15

Bekers heb ik echt nog dozen staan. Mooiste heb ik gehouden en al de rest heb ik ooit weggegeven voor onderlinge wedstrijden enz. Nou idd.
Poosje terug op gewone wedstrijd, prijzen in ex aequo natuurlijk, anders twee eer 1 geweest en nu 1 en 3, en dat was in de Z1 natuurlijk gewoon hetzelfde. Niet beter te weten of je moet aangeven op je vraagprogramma of je hier gebruik van gaat maken.
Altijd beetje jammer, ze laten je 2,5 uur in een ijskoud hok wachten om zo naar huis te vertrekken.

Met Diva is op dit niveau in de prijzen rijden niet meer van toepassing( schaam ik me niet voor).

RIP Rubini :-( (Rubinstein x Donnerhall x Furioso) (PROK,SPORT,STER PREFERENT en PRESTATIE) Diva (Spielberg x Rubinstein) ELITE SPORT GP, drachtig van Bordeaux.
Luna (Governor X Zhivago x Weltmeyer X Rubinstein) ELITE EPTM LT >70%
via ET veulen op komst van Indian Rock

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 17:12

Bekers heb ik bijna allemaal weggegeven heb er nog een paar staan van het NK maar verder niets meer.

Start er volgende week iemand in Zevenaar? Ik heb daar ingeschreven maar ben niet bekend met de accommodatie.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 bezoekers