[HK]L2 debuut, wie nog meer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Iris965

Berichten: 788
Geregistreerd: 17-11-13

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 09:15

Toppers!

Setteli

Berichten: 3168
Geregistreerd: 21-03-09
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 11:22

Meya_ schreef:
Officieel M1 :D



Yeah! Goed zo *\o/*

MariekeS_

Berichten: 4705
Geregistreerd: 17-01-08
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 11:36

Gefeliciteerd Meya!! Super zeg, heb je nog snel gedaan dan {:} Heb je toen met je debuut je protocollen nog wel gezien of kreeg je die niet ivm afgroeten?

@ Setteli: toch nog nette punten als het niet zo super fijn ging. Dan zijn jullie duidelijk wel goed bevestigd op het niveau. Hoe is je clinic gegaan? Nog fijne tips meegekregen?

@ Sanned: wanneer gaan jullie M1? Fijn is dat hè, om het gefilmd te hebben. Ik heb van de week ook stukjes gefilmd en viel me eigenlijk ook flink mee. Wij hebben geen spiegels dus mijn SB was altijd uit de losse pols, en ik dacht eigenlijk dat het véél te weinig was... op film was het eerder al te schuin :') oeps...

@ HiFive5: nou dat zijn zeker geen slechte punten voor een debuut. Vast wel eventjes balen maar dat puntje komt dan snel genoeg!

Wij gaan zondag ons M1 debuut maken. Heb er echt heel veel zin in omdat het voor mij een nieuw niveau is. Heb nu 3 paarden L2 gestart en nog nooit M, dus dat is wel even spannend :D

Setteli

Berichten: 3168
Geregistreerd: 21-03-09
Woonplaats: Twente

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 14:12

Jaah, ik heb een leuke clinic gehad. Moest hard aan het werk en heb veel bruikbare tips gekregen.
Ik mag Phoebe wat meer vragen om te buigen Ik ben daar altijd wat voorzichtig mee, omdat ze vaak dan wat te diep gaat lopen. Maar daarom moet ik ook strenger zijn dat ze haar achterhand eronder zet.
Ze valt me bijv. vaak uit de galop als ik haar wat wil sluiten. En dan mag ik best wel een keer een pets geven. Ik probeerde het vaak dan wel weer opnieuw, maar ik mag wel aangeven dat ze door moet gaan.

Dus we gaan vanavond nog even oefenen, en zondag weer concours. Moet alleen buiten losrijden en er is baggerweer voorspeld. Gelukkig kan ik met even losrijden vaak wel toe en anders gaat het in de 2e proef wel lukken.

glenstorm
Berichten: 1598
Geregistreerd: 05-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 15:00

Setteli, ik zag al dat je netjes in de uitslag stond zaterdag! Gefeliciteerd met je prijs! En fijn dat je clinic leerzaam was!
Meya, jammer dat je M1 debuut niet helemaal lukte. Maar nu mooi revanche en officieel M1! Top!
Marieke en Sanned zondag debuut, ook heel spannend!

Hier hebben we ven een dipje, paard is net niet helemaal zichzelf dus we gaan even lekker door trainen. Hij laat enorm goede dingen zien, maar kan dan ook zo ineens compleet van slag zijn.
Zaterdag ook gestart in Almelo, losrijden had hij wel fijne stukken op zich maar hij vond het wel best spannend. Toen viel een paar minuten voor mijn proef ineens het hele licht in de losrijbaan uit waardoor alles zwart was haha, werkt heel fijn voor zo'n paard (niet dus). Eerste proef vond hij het echt spannend en omdat ik geen spoortje aan had (in de hoop dat hij daardoor minder spanning zou opbouwen) kon ik hem er niet fijn doorheen rijden. Eind van de proef ging het even helemaal mis, hij viel compleet door mijn been heen en ik gaf even een echte schop waardoor hij ontplofte met een mooie rij 3en 4en en 5 gevolg. :') Uiteindelijk heel terecht 165,5
Tweede proef spoortje weer om gedaan en dat ging echt al een heel stuk beter, maar daar zelf zo ontzettend veel punt laten liggen. Ik had echt makkelijk 10-15 punt hoger kunnen rijden. Daar 176,5-2 en wel heel fijn 4,5 punt hoger op de onderste algemene onderdelen bij dezelfde jury, was ook echt terecht.

Deze week zelf ziek geweest en vandaag er weer opgestapt. Zaten echt fijne stukken bij, alleen de bak was heel slecht dus dat werkte niet echt mee. Maar hij begint steeds meer te dragen, was op het filmpje van zaterdag ook heel mooi te zien. Heel mooi actief en gelijkmatig achterbeen en ook een 7 voor de impuls :)

Maar wij oefenen nog even door en als ik hem dan op wedstrijd ook bevestigd heb gaan we maar eens richting het M1 denken.

Setteli

Berichten: 3168
Geregistreerd: 21-03-09
Woonplaats: Twente

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 16:47

Oh jammer Glenstorm. Ik zag je punten inderdaad en had wel het idee dat er wat gebeurd moest zijn.
Ik vind de bak in Almelo ook best spooky hoor. En wat slecht dat het licht uitviel. Pfff

Ik heb nog een mooie foto van gisteren. Er komen er nog meer, maar die heb ik nog niet gezien.

Afbeelding

Sanned

Berichten: 1491
Geregistreerd: 20-11-11
Woonplaats: Utrecht

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 21:30

Glenstorm balen van het dipje. Maar inderdaad gewoon lekker doortrainen, dan gaat het vast gauw weer beter. Het kan niet altijd goed gaan immers :)

Leuk paard heb je Setteli! Klinkt als een leerzame clinic!

glenstorm
Berichten: 1598
Geregistreerd: 05-04-12

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 11:46

Setteli, leuke foto zeg! Ja die bak is ook best wel spooky. Tijdens mijn tweede proef kwamen er ook allemaal geluiden van achter de kant. Punten waren wel echt heel terecht, had mezelf denk ik precies hetzelfde gejureerd dus dat is wel fijn.

Sanned en Marieke succes vandaag! Wel even laten weten hoe het gegaan is he!

Hier weer heel blij, gisteren thuis gereden en ondanks de bak echt niet goed was liep hij echt heel fijn. Dat gevoel waren we de afgelopen maand een beetje kwijt, maar gelukkig is het er weer. Zulke fijne stukken kunnen schakelen in het wijken en schouderbinnenwaarts. En contragalop ging ook fijn voor hoever dat lukte in de modderboel. Dus ik ben weer blij :)

leeneliefje

Berichten: 4417
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Rheden

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 18:19

Ik meld me maar weer eens :')
heb al meerdere pogingen gedaan om actief betrokken te blijven bij een topic wat betreft wedstrijden maar elke keer haak ik weer af. Nu ik eindelijk l2 gerechtigd ben lijkt me dit een mooi moment!
Ik ben al flink aan het oefenen voor het doorzitten en dat gaat goed, voor het geval we de l2 doorvliegen...

Wat merken jullie aan het verschil tussen l1 en l2? Behalve nieuwe oefeningen, (achterwaarts?)

Ik zie dat veel van jullie al m1 kunnen starten, wat goed! Daar kijk ik ook erg naar uit, lijkt mij wel alweer een stuk pittiger dan de l2. Leuk om jullie verhalen te volgen, heb ik een beter idee wat me te wachten staat.

Groetjes
Eileen & Azrael
Afbeelding

Sanned

Berichten: 1491
Geregistreerd: 20-11-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 19:01

Glenstorm fijn dat het weer goed gaat!

Leeneliefje welkom! Verstandig dat je vast oefent met doorzitten, dat had ik niet echt gedaan en toen gingen we opeens best hard de L2 door. Het grootste verschil tussen het L1 en de L2 vond ik eigenlijk dat alles wat netter moet. Je wordt wat strenger afgerekend op foutjes. Als je paard scheef gaat tijdens het wijken bijvoorbeeld. En probeer echt goed op de letter te rijden!

Ik ben super blij *\o/* Ons M debuut vandaag ging echt goed :D Paard was erg fris tijdens het losrijden maar tijdens de proef had hij precies genoeg pit :) In de eerste proef had ik zelf een stuurfout, je moet in de eerste proef na het binnenkomen middendraf op de lange zijde rijden en in de tweede proef middendraf op de diagonaal. Ik kende m'n proeven uit m'n hoofd waardoor ik niet super goed naar de voorlezer luisterde, stuurde ik heel leuk de diagonaal op in m'n eerste proef :'). Resulteerde in een 4 -2 :+ Maar de rest van de proef ging erg fijn en het was uiteindelijk goed voor 188,5 punt en een eerste plaats :D
M'n tweede proef geen grote fouten gemaakt maar ik was wat moe waardoor het net wat minder strak was. Weer 188,5 en een tweede plek! Tuurlijk zijn er nog genoeg dingen te verbeteren maar voor de eerste keer ben ik echt heel tevreden. Zeker omdat ik er vooraf niet zo veel van verwachtte, dacht eigenlijk dat we er nog niet klaar voor waren :P

Nu zijn we dus officieel M1 :):) Ben echt super trots op m'n knappe paard.

Meya_

Berichten: 1430
Geregistreerd: 16-07-06

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 20:01

Thnx allemaal!
MariekeS, ja de coupons gewoon gekregen.

Netjes SanneD. Leuk begin!
Setteli leuk een clinic! Altijd leerzaam.
Glenstorm jammer van je wedstrijd. Wel fijn dat ie thuis weer fijn liep.

Paardje hier even 2 dagen vrij gehad. Zal straks nog even longeren, vandaag grotendeels studiedag :+ Nog kleine maand, dan is al het theorie gedeelte klaar als het goed is :Y)

leeneliefje

Berichten: 4417
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Rheden

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 20:27

@sanned,

wow dan hebben ze wel streng gejureerd, 188 punten eerste plaats! Wat een super debuut heb je dan gereden :D Azrael was gisteren ook hieperdepiep tijdens het losrijden en opzadelen enzo. Eenmaal in de ring was het inderdaad lekker veel go :) Lastige is dat hij dan gaat knabbelen en achter de LL gaat lopen, had ik ook op mijn protocol staan... Maar goed.

Lekker man m1, klinkt gelijk alweer als heel wat meer dan de l2 vind ik zelf :+
Als ik jou goed begrijp is wat nu nog een zesje is straks dus een onvoldoende... nog netter m'n oefeningen rijden dus! ik hoop naarmate ik wat hoger kom de jury de halshouding niet meer zo afstraft van azrael, hij loop graag wat meer bovenin en in de lagere klasses hoeft dat nog niet en wordt er vaak gezegd 'meer lengte, moet meer dalen'. Hopelijk scheelt het al in de l2!

Ben je met een studie bezig meya?

MariekeS_

Berichten: 4705
Geregistreerd: 17-01-08
Woonplaats: Den Bosch

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 21:37

@ glenstorm: wat fijn dat ie zo goed aanpakte weer. Is wel een paard van hoge ups en lage downs of niet? :D lekker blijven puzzelen zo :)

@ leeneliefje: Welkom!

@ sanne: van harte! Wat een prachtig debuut, knap zeg! Dat belooft veel goeds voor de rest haha!

Hier ook dik tevreden met ons debuut! Ik had voor mezelf wat kleine doelen gesteld zoals tempocontrole houden tijdens het doorzitten, niet naast de AC rijden en de middengalop goed markeren. Die zijn allemaal heel goed gelukt en heb eigenlijk super fijn gereden! Wel op safe maar dat hangt weer samen met de tempocontrole...
Dat er in de 1e proef een paar flink dure fouten in zaten door spanning kon de pret niet drukken ;) Gewoon zonde, 2e proef was er niks aan de hand... Daar vooral groenigheids foutjes en nog wat slordig.

1e proef 160 (met een 0, 2x een 1 en 2x een 2 :') een dieptepunt's record dus ja leeneliefje.... Een stuk strenger dan ik in het L2 heb meegemaakt :=) en 2e proef 177.
Dus op naar de volgende keer!
Afbeelding

leeneliefje

Berichten: 4417
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Rheden

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 21:55

Och, debuut in een nieuwe klasse is altijd even aftasten toch? Kan me heel goed voorstellen dat je dan even op safe rijdt, zou ik ook zeker doen! Vind het plaatje wel heel gaaf met zo'n pikzwart paard, toont erg chique! Wat een lage cijfers... een 0?? hoe kan dat?

Zijn er ook mensen die in de buurt van Arnhem starten hier? regio Gelderland?

MariekeS_

Berichten: 4705
Geregistreerd: 17-01-08
Woonplaats: Den Bosch

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 22:05

Hij werd vrij kijkerig in de 2e helft van de halve grote volte contragalop op iets langs de korte zijde. Daar gaf hij een flinke schrikreactie op met een sprong opzij en viel dus in draf vlak voor C. Ik ben gewoon doorgereden omdat hij vrij veel spanning had. De contragalop hadden we een 2 voor, de overgang naar draf een 0 met niet getoond.
Prima volgens de regels gejureerd maar wel banketstaaf dat een knullige schrik reactie er zo in hakt :')

leeneliefje

Berichten: 4417
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 22:11

MariekeS_ schreef:
Hij werd vrij kijkerig in de 2e helft van de halve grote volte contragalop op iets langs de korte zijde. Daar gaf hij een flinke schrikreactie op met een sprong opzij en viel dus in draf vlak voor C. Ik ben gewoon doorgereden omdat hij vrij veel spanning had. De contragalop hadden we een 2 voor, de overgang naar draf een 0 met niet getoond.
Prima volgens de regels gejureerd maar wel banketstaaf dat een knullige schrik reactie er zo in hakt :')

Inderdaad erg streng zeg... schrikken is vervelend, lijkt me dat je veel meer over de rijvaardigheid kan zeggen door te kijken naar hoe de ruiter het oplost, een 0 geven is echt afstraffen. Flauw!

glenstorm
Berichten: 1598
Geregistreerd: 05-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 23:42

Leeneliefje, welkom!
Sanned, wat een mooi debuut zeg. Echt heel fijn om zo lekker te kunnen beginnen!
Marieke, jammer van de foutjes, maar komt vast goed met wat kilometers!
Ja mijn paard heeft hele hoge up en hele lage downs. Als echt alles klopt dan kan hij makkelijk 70 procent lopen. Dan loopt hij echt elke oefening met zo veel gemak en souplesse door. Maar er hoeft maar een kleine verandering te zijn en dan kan ik er helemaal niks meer mee. Ik denk ook dat hij humaan een autistische stempel zou krijgen, echt een bijzonder paard. Leer je heel goed omgaan met teleurstellingen en je wordt perfectionistisch (op een gezonde manier) omdat gewoon alles moet kloppen. Maar de momenten dat hij loopt is het het echt allemaal waard, dan kan ik zo een Z proef rijden, heel gaaf gevoel geeft hij dan. Maar als ik nu op concours ga kan hij zo 160 of 195 lopen, gewoon afhankelijk van de omstandigheden. Ooit op een dag komt het vast wel goed ;)

Meya_

Berichten: 1430
Geregistreerd: 16-07-06

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 18:55

Ja ben bijna klaar met de (vervolg)opleiding. December de laatste toets en nog wat dingetjes en dan in februari diploma uitreiking :D

Ai.. dan gaat het snel naar beneden met de punten MariekeS.
Leuke foto!

Nee, ik start in het noorden :)

Glenstorm vast! De aanhouder wint ;)

Zal even kijken of ik stil kan krijgen uit een filmpje. Vriend had snel beide sb X gefilmd, heb ik even idee hoe en wat :Y) liep erg fijn vandaag! Mocht wel iets meer achter naar voor, maar mooi beheerst. Ook de galop en rechtsom dan contragalop ging ook lekker. Top paard :D donderdag weer les en zaterdag wedstrijd.

leeneliefje

Berichten: 4417
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Rheden

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 11:03

Ik zit met een dilemma dames.
Afgelopen woensdag heb ik mijn hondje in laten slapen, ben d'r heel erg verdrietig om dus heb deze week niet echt top kunnen trainen. Volgende zaterdag staat mijn l2 debuut al gepland. Ondanks de mindere voorbereidingen kan ik alsnog starten zodat ik het alvast een keertje heb gezien. Maar als het resultaat heel erg tegenvalt is het ook weer zo'n deuk in m'n ego. Wat zouden jullie doen? Starten of uitschrijven?

glenstorm
Berichten: 1598
Geregistreerd: 05-04-12

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 11:51

Ik zou gewoon starten. Deuk in je ego zou ik me echt niet druk om maken. Is toch gewoon een stukje zelfreflectie. Het kan niet altijd goed gaan he. Gewoon dan bedenken wat ging er mis en hoe kan ik dat verbeteren. Mindere resultaten leer je alleen maar van. Ik zou dus gewoon starten.

Ik start morgen weer, maar de verwachting is echt onder het vriespunt. Vorige week ging hij heel fijn, maar hij is nu mega fris door het weer. Gisteren flinke rodeo en ik kon er vrij weinig mee, na 1,5 uur (!) was hij eindelijk een stukje heel erg fijn en toen gestopt. Vanavond maar even longeren en morgen ruim op tijd erop voor het losrijden en dan zien we wel.

leeneliefje

Berichten: 4417
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 12:12

glenstorm schreef:
Ik zou gewoon starten. Deuk in je ego zou ik me echt niet druk om maken. Is toch gewoon een stukje zelfreflectie. Het kan niet altijd goed gaan he. Gewoon dan bedenken wat ging er mis en hoe kan ik dat verbeteren. Mindere resultaten leer je alleen maar van. Ik zou dus gewoon starten.

Ik start morgen weer, maar de verwachting is echt onder het vriespunt. Vorige week ging hij heel fijn, maar hij is nu mega fris door het weer. Gisteren flinke rodeo en ik kon er vrij weinig mee, na 1,5 uur (!) was hij eindelijk een stukje heel erg fijn en toen gestopt. Vanavond maar even longeren en morgen ruim op tijd erop voor het losrijden en dan zien we wel.


Ja bij mij is m'n mindset echt al de helft van de resultaten, paard reageert er zoooo sterk op.
Maar goed, kan niet altijd goed gaan inderdaad...

Gister was die van mij ook al wappie :roll: na 1,5 uur ook echt! Berenconditie :D
Soms kan frissigheid net ff voor wat Go zorgen in de proef, wie weet toont hij zich wel heel mooi en werkt te in je voordeel. :)

glenstorm
Berichten: 1598
Geregistreerd: 05-04-12

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 13:35

Ja ik heb ook zo'n paard waarbij ik in de proef niet ineens dingen moet gaan veranderen, dan kan ik helemaal niks meer.

Ja hij geeft gewoon echt niet op, hij is echt onvermoeibaar en dat is echt lastig af en toe. Toen hij na 1,5 uur redelijk normaal deed en heel fijn liep echt meteen gestopt, ik wil ook eigenlijk niet langer dan een 1 rijden. Maar ja ik ga niet midden in de rodeo stoppen.
Nou het zou fijn zijn als hij een beetje minder go zou hebben, als het ontbreekt kan ik het er zo binnen een paar minuutjes wel in krijgen. Maar eruit is een heel ander verhaal. Morgenochtend kan hij gelukkig wel eerst buiten spelen, dan scheelt al wel iets. Maar af en toe denk ik echt dat hij nog steeds niet door heeft dat hij al 17 is en het fijn zou zijn als hij zich er een beetje naar zou gedragen.

Meya_

Berichten: 1430
Geregistreerd: 16-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 21:19

Leeneliefje, zou gewoon starten!

Hoe ging het glenstorm?

Ik ben vandaag ook weggeweest.. Wou revanche nemen met de bak van mijn M1 debuut :+ Voorbereiding was wat matigjes, meestal dag voor wedstrijd wel even longeren of rijden.. Maar waren nachtje naar Bremen geweest, weihnachtsmarkt. Dus paard stond bijna 24 uur op stal, dik uur buiten en toen vlechten. Buiten was ze nog al vrolijk zeg maar :')

Anyway. Wij bijna op locatie, f.uck jasje vergeten. Dus kreeg jasje van iemand anders te leen, súper blij mee ( :D ) alleen was achter wat langer. Kwam over zadel heen, achter dekje.. Nou ze kneep 'm letterlijk, want der kietelde continue wat op der rug. -O- Was ze redelijk gewend. Inrijden daar best krapjes, op moment dat ik galop zou trainen waren we met 3-4 combinaties in de baan. Dacht laat maar..
Maar op één of andere manier kan ze met inrijden haar ei niet echt kwijt... en dan in de baan is ze enthousiast, super flexibel en nogal vrolijk als we gaan galopperen :o Voorwaarts paard prima, alleen grrr. Maar goed, ging al stúk beter dan vorige keer.
Gelukkig heeft deze locatie geen 'grote' wedstrijden, dus voor nu afgesloten hoofdstuk _O- Ben wel zo ver dat we (samen ja :') ) ruimte nodig hebben met inrijden en zo beter de proef doorkomen.

Hadden donderdag weer les gehad, dat ging echt mega :D Machtig mooi zeg maar. :D De laatste dagen thuis ook met rijden, maar dan hebben we gewoon ruimte om los te werken en kan ik de galop ook rustig meenemen. Volgens mijn vriend hebben we beide merrie trekjes :D _O-

glenstorm
Berichten: 1598
Geregistreerd: 05-04-12

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 23:44

Meya, met zo'n voorbereiding en zulke omstandigheden toch fijn als het beter ging dan de vorige keer. Wel jammer, maar komt vast goed. Zeker als je les ook heel fijn ging, dan weet je dat het er zeker in zit. Wat waren je punten uiteindelijk.

Ik ben heel blij met vandaag. Losrijden was het nog heel spannend, maar slechts 1 keer een ontploffinkje gehad. In de baan ging het eigenlijk beter dan met losrijden, want toen was hij nog wat bangig van de andere paarden. Er reed er een die praktisch iedereen aanreed dus dat werkt niet echt voor mijn paard. Maar in de baan had ik voor het eerst sinds tijden niet het gevoel dat ik op een tikkende tijdbom zat. Hij was eigenlijk voor zijn doen gewoon best ontspannen. Ik ben er maar gewoon een beetje vanaf gebleven want het doel was gewoon op 4 benen blijven, daardoor was de aanleuning nog een beetje zoekend. In het laatste stukje galop begon hij even zich te spannen, maar door er even helemaal vanaf te blijven was het zo weer afgevloeid. Dus al met al voor nu heel tevreden, maar hij kan echt zo veel beter. Maar had (een in mijn ogen wat te royale) 193 punt en zelfs nog een 5e prijs!

Meya_

Berichten: 1430
Geregistreerd: 16-07-06

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 07:08

Oh super!

Had in tweede proef uiteindelijk 161.. :7 was naar mijn inziens best laag gejureerd. Ja geen punt verwacht maar wel 170. Ging beter dan de vorige X dus maar jury stuk strenger.