[HK] Wedstrijd springende bokkers II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 

SannevdM
Berichten: 2796
Geregistreerd: 06-02-06

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 14:26

Stipje.


SannevdM
Berichten: 2796
Geregistreerd: 06-02-06

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 10:57

Hier in de regio heb je meestal de keuze uit BB80 en BB90.

Wat veel nieuwe ineens; :wave: allemaal!

Even geen blp, rotweek achter de rug. Zo weer lekker even op Dior klimmen! Hij heeft een weekje vakantie gehad.

SannevdM
Berichten: 2796
Geregistreerd: 06-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 11:59

Dior is ook maar klein, maar redt zich prima in de dubbels. :)

@ Nann_ mijn opa waarmee ik een hele bijzondere en hechte band had, is overleden. Ik heb in zijn laatste week voor hem gezorgd/ gewaakt. Was heel mooi maar ook heel heftig om te doen.

Staat niet op de planning om 11 sept mee te doen maar ik zal eens kijken of ik misschien iemand kan strikken die wilt rijden, is voor mij zo om de hoek! Maar anders kom ik sowieso wel even kijken, laat even weten hoe laat je moet starten. :D

SannevdM
Berichten: 2796
Geregistreerd: 06-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 20:07

Vd week lekker gezwommen met Knor en daarvoor nog even klein rondje gecrosst.
Afbeelding

Afbeelding

SannevdM
Berichten: 2796
Geregistreerd: 06-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 20:11

Dior komt ook heel dik in zijn vacht, volgende week komt Eva hem onder handen nemen. :D

Qua beschermers gebruik ik ook die van Veredus, hele fijne dingen vind ik.

Joki: wat een gave foto!

Gomir: succes van het weekend!

Kaitlyn: pff, dat klinkt echt niet oké. Ik ga een beetje mee met wat al eerder gezegd is, ook ik zou lekker kijken of je wat anders kan vinden. Je hebt nu ook nog een makkelijke leeftijd om te kunnen switchen.

xsensibel: welkom! En veel succes as. zaterdag!

Ik heb het een beetje druk met studie en stage dus hop af en toe gewoon even langs.

Dior en ik zijn afgelopen zaterdag, heel onverwachts, kampioen geworden tijdens de NRPS Subli Cup 2016 in Ermelo. Nu lekker naar het indoorseizoen! Ben wel heel trots op 'm, krap een jaar onder het zadel en hij doet het zo stoer en braaf allemaal. <3
Afbeelding

Afbeelding

SannevdM
Berichten: 2796
Geregistreerd: 06-02-06

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 20:06

Ik zit graag onder mijn steen. :D

Junia, haha heerlijke foto's. Geen zeer gedaan?

Change3x, heeuuul herkenbaar. Dior komt al aan als hij alleen naar eten kijkt. :') Ik ben wat dat betreft blij dat het grasseizoen er (bijna) op zit. :D

Nann, die foto's. <3 Jullie zijn leuk samen!

Kaitlyn, bah! Klinkt wel als een naar ongelukje. Fijn dat er nu wel flinke vooruitgang in zit. :)

Marijke, gefeliciteerd!!

Elke, fijn dat het weer wat beter gaat. Soms is alleen even terug gaan naar de basis voldoende om weer stappen vooruit te kunnen maken. En gefeliciteerd met je 3e prijs!

Froos, welkom! Charmante foto, die tweede. Haha.

Goldie, je paard komt volgende week dus weer terug? Heerlijk!

Eef, :*

Zo dan. Zelf niks bijzonders te vertellen. Knorremans loopt fijn. <3
Zijn er hier dan ook nog mensen die de 14e dressuur starten in Woudenberg? :D

SannevdM
Berichten: 2796
Geregistreerd: 06-02-06

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 18:48

Oef, wat zal je geschrokken zijn elitedeux. Gelukkig goed afgelopen!

Wat een leuk rondje kan je daar rijden change, ik vind je schimpie leuk!

Ik heb vandaag weer even met Dior gesprongen maar wordt tijd dat we weer les gaan krijgen. Hij doet het allemaal braaf, stoppen zal ie nooit doen maar hij is soms echt onhandig. :') Moet echt wat aan zijn techniek gesleuteld gaan worden.
Oh en voor degene die het leuk vinden: [RIJ-ITP] Mijn knappe gouden vriendje door Esmee van Gijtenbeek!

SannevdM
Berichten: 2796
Geregistreerd: 06-02-06

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 22:29

Top! Gefeliciteerd!!

SannevdM
Berichten: 2796
Geregistreerd: 06-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 15:32

Degene die de 19e in Woudenberg rijden kom ik wel even supporten, ben er dan toch, haha. Rij zelf niet mee overigens.

Verder lees ik mee vanonder mijn steen, heb zelf ook niet bijster veel te melden. :D

SannevdM
Berichten: 2796
Geregistreerd: 06-02-06

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 16:27

Nann_ geen vervoer, helaas!

SannevdM
Berichten: 2796
Geregistreerd: 06-02-06

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 22:48

Misschien het springen eens een poosje achterwege laten Laura? Ik heb het idee dat jullie daarin elkaar sowieso al een poosje helemaal kwijt zijn.

SannevdM
Berichten: 2796
Geregistreerd: 06-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 21:03



:D :') :')

SannevdM
Berichten: 2796
Geregistreerd: 06-02-06

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 23:57

Nann_ Dior staat onder een 200grams met daarover een 0grams regendeken. Hij voelt daar prima onder. :) Warmer moet ik hem niet zetten want dan gaat ie gewoon staan zweten.

SannevdM
Berichten: 2796
Geregistreerd: 06-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 16:46

Dior heb ik nu toch ook maar iets warmer gezet. Hij is alweer behoorlijk terug gekomen in zijn vacht na het scheren maar hem superwarm inpakken is voor hem echt een kwelling, hij wordt dan echt klam/ zweterig onder zijn deken. Hij overigens ook poepbraaf met scheren, Eva heeft hem dit jaar gedaan. :) Hij is zo'n lekker rolmodel, geen sedatie nodig en hij staat heerlijk op rust (ook als je zijn hoofd doet.)

Marijke, gefeliciteerd! Ziet er uit als een fijn beheerst rondje. :)

SannevdM
Berichten: 2796
Geregistreerd: 06-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 11:06

Kaitlyn, dat klinkt vrij ruk inderdaad, kon je je vriendin er ook niet even op aanspreken? Ik moet er persoonlijk ook niet aan denken om met z'n vijven springles te krijgen. :o

ponycrosserr, wat fijn dat je vanaf maandag weer heel rustig aan mag gaan opbouwen!

Laura, gefeliciteerd! En veel succes vandaag. :)

Ik ben met Dior thuis weer een beetje fanatieker aan het springen, had het even op een wat lager pitje staan. Ben vooral in het lage veel bezig om hem handiger te krijgen en technisch wat beter. (Dus veel lage lijntjes, in- uitjes etc etc.) Hij is wel een klein beetje een klunsje met springen, hihi. Maar hij vindt het zó leuk!


Dressuurmatig gaat het echt top. 26 nov. eerste selectiewedstrijd, ben heel benieuwd!

SannevdM
Berichten: 2796
Geregistreerd: 06-02-06

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 16:39

Nann, ja ik ben er in de ochtend even! Hoe laat moet je? :)

SannevdM
Berichten: 2796
Geregistreerd: 06-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 18:16

Jahaaa, ik kom even ego-posten. :D
Vandaag tweede selectiewedstrijd gehad en deze gewonnen met 206,5 punten. (Uit de 25.) *\o/*
Ik ben echt supertrots op mijn ponygupje die het toch maar even allemaal doet tussen de paarden. <3

Om het even meer topic gerelateerd te houden :') , aankomende week waarschijnlijk weer springles! Héérlijk.
En als mijn stalgenootje/ beste vriendin weer uit de lappenmand is gaan we samen springles nemen dus dan weer fijn frequent les. Kan er nu al naar uit kijken!

SannevdM
Berichten: 2796
Geregistreerd: 06-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 22:21

Change, aahh wat verdrietig. Maar wel heel fijn dat het een fijn huisje lijkt te zijn! Geniet nog even van je kanjer!

Nann, spring je zaterdag ook weer bij de Vallei?

Elitedeux, gefeliciteerd, knap!!

Elke, succes! Het begin is er weer!

Voorlopig geen paardje hoppen voor mij. :(
Ik heb mijn enkel gebroken en enkelbanden gescheurd.

SannevdM
Berichten: 2796
Geregistreerd: 06-02-06

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 23:04

Elke, ja hij wordt op conditie gehouden. Niet fanatiek getraind maar ben al blij dat dit zo kan. Als ik er weer op kan, is hij iig gewoon aardig op conditie gebleven!

SannevdM
Berichten: 2796
Geregistreerd: 06-02-06

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 21:10

Klinkt fijn Jes!!

Succes morgen Froos! Bunschoten is wel fijn starten. :)

Dank voor de beterschapswensen! Ik ben er inderdaad wel op gebrand de kampioenschappen te rijden eind Januari. Zal krap worden maar ga er wel voor. Oh en voor degene die het vroegen; ik ben afgelopen weekend met de scooter onderuit geklapt.

SannevdM
Berichten: 2796
Geregistreerd: 06-02-06

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 11:50

Change, wat een leuk dier heb je daar zeg!

Vibabu, wat een enthousiast blij ei! Fijn paard en je stuurt 'm fijn rond. :)

SannevdM
Berichten: 2796
Geregistreerd: 06-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 21:14

Ik kom weer meelezen en kletsen vanaf nu. :) Aanstaande zondag voor het eerst sinds een half jaar weer springles! *\o/* Zelf wel gewoon thuis gesprongen met 'm maar we waren even wat fanatieker met dressuren haha.

SannevdM
Berichten: 2796
Geregistreerd: 06-02-06

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 14:48

Gefeliciteerd Goldie!

Ben ietwat stil geweest hier, iets fanatieker met dressuren. MAAR.... ik heb mijn springdebuut met Dior gepland, B, tijdens de Hooglandse Paardendagen in Sept. :D

SannevdM
Berichten: 2796
Geregistreerd: 06-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 13:42

:wave: Kom even binnenvallen met een vraagje. Waar in de omgeving van Amersfoort wordt er lief/ simpel gebouwd? :') Ik wil ergens in Jan/Feb. B gaan springen, omdat ik van het voorjaar officieel wil gaan crossen. Maar ik weet dat er op bepaalde locaties al best flink gebouwd wordt in de B, en dat hoeft mij niet per sé om mee te beginnen haha.

SannevdM
Berichten: 2796
Geregistreerd: 06-02-06

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 23:29

Nog de beste wensen voor iedereen. :)

Hoe lekker de paarden aan huis!

Nann, lekker toch, vinden ze heus niet erg haha. Hoe gaat het met rijden verder?

Ik ben anderhalve week geleden van stal verhuisd, heerlijk een binnenbak en er staat iedere week een parcours op. Vooral dat laatste vind ik heel leuk want ik merkte dat ik vooral heel weinig met hem sprong doordat ik dan alles zelf op moest bouwen en gelijk ook weer op ruimen. Hoe dan ook, er worden daar ook veel springwedstrijden georganiseerd dus ik heb me gelijk maar op gegeven voor 14Jan, 2 rondjes BB.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 68 bezoekers