Starten zonder tanden advies/meningen gevraagd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
kleinvosje
Blogger

Berichten: 19457
Geregistreerd: 16-03-07
Woonplaats: Cochrane, Alberta, CANADA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 20:50

Sim schreef:
Diernartsverklaring vragen en die op voorhand aan de jury tonen?



Dit gaat echt niet helpen. Je kan van alles aan een jury tonen voor de proef, maar die houdt zich ook alleen maar aan de reglementen en zal zonder dispensatiepas echt geen andere beoordeling erop loslaten. Zou wat zijn als dat wel zou gebeuren, dan kan iedereen met een briefje aan kunnen komen.

Het enige wat je kan doen is gewoon starten en kijken wat je voor punten rijdt. Je kan tegenwoordig ook per maand een startpas hebben, dus als je een heel jaar een te groot financieel risico vindt doe dan een paar maanden en kijk wat het brengt.

Een schip dat aan de horizon verdwijnt is niet weg, je ziet het alleen niet meer...



kleinvosje
Blogger

Berichten: 19457
Geregistreerd: 16-03-07
Woonplaats: Cochrane, Alberta, CANADA

Re: Starten zonder tanden advies/meningen gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 21:50

Klopt, wat Listiglistje zegt. Heel simpel gezegd, mijn vriendin is dierenarts, als ik zou willen kan ik haar zo iets op laten schrijven .

Voor de KNHS geldt dat een paard geschikt moet zijn voor de sport zonder hulpmiddelen of dispensaties. Zelfde voor een paard dat heel erg strijkt en eigenlijk niet zonder strijklappen kan lopen. Die krijgt ook geen vrijstelling voor het gebruik van beschermers. Heel hard maar het paard is dan dus niet 100 % geschikt voor de sport.

Een schip dat aan de horizon verdwijnt is niet weg, je ziet het alleen niet meer...

kleinvosje
Blogger

Berichten: 19457
Geregistreerd: 16-03-07
Woonplaats: Cochrane, Alberta, CANADA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 14:47

Jennyj01 schreef:
En gewoon starten? Als blijkt dat je aftrek hebt voor de tong maar verder een nette proef rijd zou je nog eens een dierenarts verklaring en je protocollen kunnen inleveren. Misschien dat ze je dan wel de dispensatie kunnen geven.


Zie mijn vorige post. De KNHS geeft echt geen dispensatie hiervoor, ook niet achteraf. Wat ik in die post schrijf zijn niet mijn woorden maar die van de KNHS. Dat het paard verder helemaal ok is maakt in deze niet uit.

Een schip dat aan de horizon verdwijnt is niet weg, je ziet het alleen niet meer...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 5 bezoekers