overhoring wedstrijdreglement

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 12:13

Artilel 25 3- c
Op provinciale-, district-, rayon-, gewestelijke en nationale kampioenschappen, mag een paard slechts door 1 ruiter in dezelfde discipline worden gestart.
Dus het hangt er vanaf waarin ze geselecteerd zijn Lachen
In dezelfde discipline hadden ze helmaal niet mogen rijden en hadden ze ook niet geselecteerd kunnen worden. Misschien je vraag iets anders stellen?

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!


Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 12:48

4 sjimmy Lachen

Ik post gewoon het artikel waarvan ik denk dat je het moet zoeken


Citaat:
AANTAL STARTS

Artikel 25

1a
. Op een wedstrijddag mag een deelnemer per klasse of rubriek maximaal 3 paarden starten, of een lager aantal, voor zover dat in het vraagprogramma aangegeven is. Daarbij kan een combinatie wel een klasse promoveren, maar niet tijdens dezelfde wedstrijd één klasse hoger starten, ook niet indien het maximale aantal winstpunten in de betreffende klasse is bereikt.

1b. Op een wedstrijddag mag een ruiter met maximaal 3 pony's en/of kleine paarden deelnemen, of een lager aantal, voor zover dat in het vraagprogramma aangegeven is.

2a. Op een wedstrijddag mag een paard in de discipline dressuur met dezelfde ruiter niet meer dan twee maal uitkomen in twee verschillende rubrieken, behoudens in het geval van een klassementswedstrijd, waarin het maximum aantal rubrieken is vastgesteld op 3.

2b. Indien twee ruiters op dezelfde wedstrijddag van hetzelfde paard gebruik maken mogen zij - onverminderd het bepaalde in art. 25-lid 3a - in de discipline dressuur elk twee maal met het paard uitkomen; de in lid 2a van dit genoemde artikel uitzonderingsbepaling is in dat geval echter niet van toepassing.

3. Met één paard mogen meerdere startgerechtigde combinaties gevormd worden, waarbij echter de hierna volgende bepalingen in acht genomen dienen te worden:

a. Een paard mag op één wedstrijddag, al dan niet onder dezelfde ruiter, maximaal 4 maal worden gestart, waarvan slechts door 1 ruiter in het springen. Een uitzondering hierop wordt gevormd door de klasse B-springen voor pony's, waarin maximaal 2 ruiters met dezelfde pony mogen deelnemen.

b. Start het paard twee maal met verschillende ruiters in dezelfde dressuurproef, dan moet tussen de twee starts een tijdsverloop liggen van tenminste 30 minuten.

c. Op provinciale-, district-, rayon-, gewestelijke en nationale kampioenschappen, mag een paard slechts door 1 ruiter in dezelfde discipline worden gestart.

4. Eén vierde van het aantal ruiters van een vier- of achttal mag met een ander paard uitkomen in een tweede vier- of achttal van dezelfde vereniging.

5. Onverminderd het bepaalde in art. 25 lid 4, wordt het deelnemen aan een rubriek Kür op Muziek voor vier- of achttallen, niet als het starten in afdelingsdressuur aangemerkt.

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 12:58

Eh ja, maar met z'n 2-en om de beurt 2 keer starten is toch 4 Verward

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 13:10

Maar dat was de vraag niet Haha!

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 08:58


Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 17:13

Ja, maar was toen ik mijn berichtje plaatste nog niet zo Lachen

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers