beetje dom

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mirjam

Berichten: 739
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Norg

beetje dom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-02 21:43

Wie heeft dat ook wel eens meegemaakt: de pijpkousen vergeten af te doen en dan uitgesloten worden?

Het is mij overkomen dit weekend, tijdens mijn allereerste binnenwedstrijd. De pijpkousen waren bordeaux, dus dat viel behoorlijk op. Omdat de jury me niet kon uitbellen, heeft ze toch door gejureerd en de punten opgeschreven. Had ik 160 punten!

Deze dommigheid heeft me een winstpunt gekost, verdorie. Zijn er meer van die domme bokkers Bloos

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 22:12

Niet uit kon bellen Verward
Waarom kon dat niet?

Ik ben al 2 x met zweep de ring ingereden, 1 x in de Z1 en 1x in de M2 maar gelukkig waren ze of kippig of coulant Haha!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 23:40

Ja, ik heb wel vaker gehoort dat mensen hun beschermers vergeten waren. Toen kregen ze gewoon een waarschuwing en mochten verder. Wat banketstaaf van die jury zeg. Tuurlijk zijn het de regels, maar het is alleen maar bescherming van je paardje toch?

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 01:20

Pardon ,,,bescherming ????,als je dan spijkers in de pijpkousen maakt ,zodat ie wat makkelijker van de grond komt ,wat dan ?????

ben overingens ook meerdere keren met zweep binnengekomen. Party!!

Mirjam

Berichten: 739
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-02 22:36

De jury kon me niet uitbellen, omdat ze geen bel hadden Haha!
Ze zaten boven in zo'n hokje boven de bak, maar ik ben allang blij dat ze de punten wel heeft opgeschreven. Krijg je toch een indicatie hoe het gaat. Mijn paardje is nou eenmaal buiten heel anders dan binnen.

Ik heb van wel meer mensen gehoord, die of 2 punten aftrek kregen of waarbij de jury het niet opmerkte (of coulant was). De reglementen zeggen uitsluiting, dus het was wel correct...

Spijkers in de peesbeschermers Verward Kan het nog gekker, komt dat voor in de dressuur? Wat een bijzondere methoden hebben sommigen. Dat was dus niet de reden waarom ze er bij mijn paard om zaten (gewoon bescherming, buiten doe ik ze altijd om, dus het is ook wel een gewoonte).

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 23:10

Op Almelo reed Sjuimpje de baan in met beenbeschermers, en dat terwijl ze een fanclub van 5 man om de baan had staan, niemand zag het Bloos
Gelukkig was deze jury zo vriendelijk om haar opnieuw te laten starten.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 23:14

Da's echt ontzettend balen !
Gelukkig heb ik het zelf nooit meegemaakt, maar dat is ook meer geluk dan wijsheid (lees: oplettende voorlezer Knipoog )
Wel ben ik een keer bij het springen vergeten door de finish te rijden.
Ook heel suf..... Frusty
Maar het is wel een erg goede leer voor de volgende keer, zeker weten dat je het nooit meer vergeet !

germie

Berichten: 25923
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 10:53

Tja, ik rij dus nooit met bescherming als ik alleen maar ga dressuren, dus het is me nog niet overkomen. Gelukkig mag je met springen welbescherming om Haha!

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 10:58

ik wist helemaal niet dat dat niet mocht!! Gelukkig rij ik ook geen wedstrijden, maar mocht het heel erg goed gaan met Ulbe wil ik het wel gaan proberen om eens een onderling wedstrijdje mee te hobbelen.. Haha!

Maar, ik moet dat dus even onthouden.. Haha!