[HK]L2 debuut, wie nog meer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 21:57

Ik had in augustus mijn L2 debuut gehad, ging alleen niet zoals gehoopt maar alsnog 191 en 192 gereden(2x 1e) vandaag ook weer wedstrijd gehad en 1e proef 1e met 206 en 2e proef heb ik afgegroet (voor mijn gevoel ging het zooooooooo slecht) kwam de jury helemaal verbaasd naar buiten zetten, waarom groette je nou af ? Het ging super goed en zag er zo netjes uit, ook toen ik mijn protocol terug keek stonden er alleen maar 7'ens en 8'ens echt balen dat ik heb afgegroet, maar wel een wijze les voor de volgende keer :D


sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Re: L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 22:00

Nog even een post plaatsen van mijn knappe pony :)
Dit is Oniro, net 6 geworden, en 1.47m.
Afbeelding
Afbeelding

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 22:21

Ik rijd hem sinds eind december en ben in januari gestart, 9 maandjes dus, is nog niet heel lang maar ook niet heel erg kort :D
We hebben alleen heel lang over de L1 gedaan (hebben tot de 30 wp uitgereden) omdat hij zo vervelend was, het ging eerst heel goed, maar we gaan nu wat meer bergafwaarts maar daarom gaan we nu voorlopig even alleen maar trainen en geen wedstrijden starten :D

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 10:40

Dank je winner! Ga vandaag na zaterdag weer voor het eerst rijden dus ben benieuwd hoe het gaat :D

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 20:05

IvankBacardi schreef:
Ik start in Waverveen gewoon bij de rijvereniging waar ik ook 1x in de 2 weken springles heb dus wel bekend terrijn!

Zeker bij zadelpret of niet ? :D

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 20:06

Trouwens veel bokkers uit dit topic hier in de buurt zeg! Wij staan in Haarzuilens :)

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 21:11

Ja ik start bij de pony's :))

Ja ik ben wel eens gestart, dat was de eerste en de laatste keer.
Bodem was echt bagger, hij was heel erg mul.... Die waterpomp die steeds aanschoot tijdens mijn proef (pony steeds op hol) en een miniscul stukje om los te rijden, want mijn pony kan niet tegen zware bodems (heb al een paar keer gehad dat hij er onregelmatig/kreupel van is gaan lopen) en het was er echt een zooi, nou heb ik een pony die niet heel gauw bang is maar met een angstige pony/paard moet je er niet gaan starten.
Moet wel zeggen dat het secretariaat en de mensen heel erg aardig waren!! :)

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 21:33

Ik heb jou door, je stalkt me gewoon ! Zomaar in mijn berichten spieken, hoe durf je! :')
De wedstrijd bak was toen ik er reed ook heel erg zwaar, hij was helemaal omgeploegt door mijn voorgangers.
Terwijl ik er een aantal jaar geleden ook ben geweest, want een vriendin van mij had daar ook springles van Marco :D

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 21:48

IvankBacardi schreef:
haha ik ben dan schuldig aan de bak omploegen denk!
ik spring ook in de les bij Marco!
he oliebol betrapt :')

Het is ook allemaal jou schuld |(

Ik vind de sfeer bij groenraven niet leuk, de bodems vind ik daar wel echt heel fijn :)

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 08:24

Welkom Glenstorm!
Vertel eens wat meer over jezelf :)

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 09:36

Ik start zaterdag pas om 19.23, en de laatste om 21.53 :(

Klinkt inderdaad als een echte merrie Renske :j
Hier heb ik ook zo'n merrie, die start ik nog niet maar die kan ook aardig vervelend worden van dat soort kleine dingetjes, zeikwijf :')

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 19:51

Haha nee ik start er op dit moment 1, maar de laatste (vd L) is om 21.53, dus is de prijsuitrijking zo laat, gelukkig is er wel altijd een digitaal scorebord dus als ik die dat ik niet in de prijzen zit ben ik gelijk weg :D

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 23:42

ik ben ook terug van wedstrijd.
Vanochtend eerst Julia (de andere pony) gereden, daarna oniro gewassen, toen ik hem naar stal wou brengen kwam hij omhoog, en sprong op tegen mij op waardoor ik viel en hij op mijn rug terecht kwam, en alsnog hield ik hem vast dus werd daarna nog meegelseurd dus dat was even schrikken....
Maar niks eraan over gehouden, behalve 2 vriendinnen die in haar broek piste van het lachen (achteraf kon ik er ook wel om lachen :') )
Op wedstrijd had meneer nog steeds zijn vleugels, en ging er in de galop (in beide proeven, beide kanten) keihard en bokkend er vandoor :o
Dus had wat spanning in de proeven, maar ja hij was voorwaarts! :D
Ondanks dat 2x 1e met 180 en 187 punten, en een best wel strenge jury :) nu dus L2+ 8.
Ik wil graag een foto met jullie delen, vanmiddag kwam een vriendin foto's maken van mij en Julia, en ikzelf vind deze foto echt prachtig <3
Afbeelding

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 16:20

Wat lief! Net nog voor mijn verjaardag een lakneusriem wit onderlegt gehad van mijn beste vriendin :D
Ik loop al maanden te zeggen dat ik er zo een wil kopen :+

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 15:21

Ik ben lid van de Voornruiters dus mijn pony's vinden het daar niet meer als normaal :D
Maar het is er inderdaad altijd erg mooi bij wedstrijden (plantenbakken, en andere rare dingen langs de ring) :j

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 17:52

Hahaha ja die varen, in de indoormarathon hadden ze zelfs een brug in de bak :')

Eldorado is inderdaad ook wel een locatie waar je met jonge beesten beter niet kan starten, toch vind ik het wel fijn starten daar, leuke sfeer en fijne bakken! :j

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 16:48

Ik ben terug van een rondje in het L2.
Het ging echt bagger, hij was enorm achter het been, en met zijn kop aan het klieren, en de bloembakken naast de bak waren natuurlijk dood eng.
Heb er maar het beste van proberen te maken door gewoon rustig te blijven, en zo netjes mogelijk de oefeningen rijden.
2x 196 punten, en 1 keer eerste, en een keer 2e :)

Ik zal vanaf nu een beetje proberen mee te praten, had erg weinig tijd namelijk :D

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 16:53

Vaak als ik tevreden ben, zit ik rond de 205/210 , voordeel is echt dat het een hele goede pony is, die als hij goed loopt Nederlands kampioen kan worden (heb ik niet zelf gezegd, hoor ik van meerdere kanten, ook een keer op een wedstrijd een bod gehad) maar wat dus extra irriteert als hij slecht loopt :P

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 17:24

Ja en ik echt heel blij mee, alleen als ie het niet doet komt er alsnog geen zak van terecht.
Het stomme is dat hij bij iedereen zo traag achter is (hebben inmiddels verschillende ruiters en amazones opgezeten met Z ervaring) maar bij niemand is hij lekker snel.
Thuis heb ik hem nu wel goed voor mekaar, thuis is hij er achter erg goed bij en is hij stil in de aanleuning, en kan ik hem hoog, laag, diep, rond, instellen omdat hij zo soepel is, en dan op wedstrijd is hij zo stug en traag.... Dat is ook de reden dat we erg lang in de L1 hebben doorgereden, en hetzelfde gaan doen in de L2.
Ook toen hij nog hengst was (en net geruind) was hij juist altijd naar voren. Medisch is er niks mis, hij is overal op nagekeken.
Veel afwisseling, lessen, trainen , en hoop komt het wel goed (hoop ik)

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 13:02

Ik rijd bij de pony's.

Maar ja was er ook totaal niet trots op, maar omdat deze pony best wel erg goed kan bewegen, en een mooie aanleuning heeft, en toch ondanks dat de impuls ver te zoeken was zijn oefeningen correct doet, rij ik toch zulke punten. Het gaat dan gewoon voor mijn gevoel bagger. Ik heb liever in de proef (eigenlijk altijd) dat ik hem wat meer terug moet rijden, als dat ik hem naar voren moet "schoppen"

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 10:48

Ik heb gisteren selectie gehad met mijn ruin in het L2.
Ging niet zo goed, het losrijden ging super en daar was hij echt perfect aan het been. Helaas toen ik de ring in kwam was van dat voorwaartse niks meer te merken, en kon ik er niet meer aan rijden. Wat ik wel merk is dat als ik in de proef kom, ik stop met rijden. Ik wil te netjes rijden, want voor het oog moet het er goed uitzien. Ik denk dat hij daar op reageert.
Ondanks dat hij gister niet lekker liep alsnog 2x 181 en een 5e en 4e plaats. Was stiekem wel erg blij met de punten want er is niet zo hoog gejureerd (mensen die zelfs in de 150 hebben gereden, en een vriendin van mij reed ook mee,en die reed voor haar gevoel een fijne proef:167 punten := )

Na de kampioenschappen ga ik denk ik een paar keer HC M1 starten, misschien vind hij deze proeven/oefeningen ook wel saai,en doet hij het in de M beter. Gaat de M niet, kan ik gewoon weer L2 starten.

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 00:54

Al een tijdje niet gereageerd in topics op bokt, maar ik wil toch graag even een ego post doen :D
Het gaat de laatste weken echt enooooormm slecht met rijden van Oniro en mij. Ondanks dat toch vandaag de kampioenschappen gereden, en we hebben er alles uitgehaald wat er op dit moment uit te halen valt.
Helaas spanning in de proef, en hij ging er een keer vandoor, wat echt heeeeel erg veel punten heeft gekost.
Ondanks dat bij jury C 199 met als commantaar dat we een mooie en talentvolle combinatie zijn, en bij jury H 187. Met uiteindelijk alsnog een derde prijs van het L2!
Dus alsnog blij met de pony, nu gaan we even goed trainen, en zorgen dat ie goed gehoorzaam word, en misschien een keer HC M1 starten :) Afbeelding

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 12:58

Wauw die laarzen! Jij hebt precies de laarzen die ik ook al een tijdje wil , ik ben jaloers !! :+
Hier nog een foto van afgelopen zaterdag, ik wacht de rest vd foto's nog af, maar deze ga ik sowieso bestellen!
Afbeelding

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 18:24

Hoe laat moet je zondag rijden Laura?
Ik ben er namelijk voor mijn instructrice :+

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 16:56

Balen Laura....
Toevallig niet een vrouw op een zwart paard dat steeds tegen je op reed? :o
Want dat mens reed steeds tegen iedereen op....

Mijn vriendinnetje is vanochtend 8ste geworden.
En mijn instructrice is reserve kampioen in het M1!! Balen voor haar, want ze heeft de hele tijd 1e gestaan, alleen de laatste combinatie haalde haar in.
Gelukkig mag zij wel naar het NK, en ze heeft heel goed gereden voor een 5 jarig paardje, dat pas een paar keer mee op wedstrijd is geweest! :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers