KNHS Startpas

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
OlivierOmmel
Berichten: 1
Geregistreerd: 05-01-14

KNHS Startpas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-14 11:33

KNHS blijft ons verrassen....We hebben een startpas aangevraagd en ook ontvangen van KNHS. Vervolgens ontvang we de factuur we verwachten een bedrag wat is aangegeven op de website. https://www.knhs.nl/kenniscentrum/deelname-aan-wedstrijden/informatie-over-de-startpas/wat-kost-een-startpas/
Echter krijgen we aangerekend €79,00 en een heffing behandelingskosten van € 3,35.
Vervolgens doe je onderzoek en vind je ergens een verborgen tarieflijst 2014 op de website en daar staan deze bedragen inderdaad vermeld. Waar ik mij aan erger is waarom moet ik dit onderzoeken! |( Waarom ontbreekt en geeft KNHS niet die transparantie in de kosten op de website als je een startpas aanvraagd? Waarom staat er geen € 82,35 vermeld i.p.v € 78,25? Ik ben heel erg geinteresseerd in jullie ervaringen met het aanvragen van een KNHS startpas. Of heb ik iets gemist met aanvragen....lees het graag! _/-\o_

AaronYve

Berichten: 10503
Geregistreerd: 15-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 11:43

Ik heb mijn startpas vanaf oktober en heb hiervoor korting gekregen.
Heb nu de startpas voor jan-dec 2014 en betaal hiervoor 79 euro.

Tanja_14

Berichten: 504
Geregistreerd: 26-10-13

Re: KNHS Startpas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 11:52

Dat had ik ook hoor ineens kwamen er nog allemaal dingen bij, paard en sport abonnement, registratiekosten voor het paard en de ruiter. Vind het er zelf erg raar gaan. Zo had ik ook dat ik mn startpas ging opzeggen wat voor december moet gebeuren maar toen kon ik in december ineens niet meer starten omdat ze het verkeerd hadden gedaan ofzo...

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70512
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 13:48

ED -> WD-V