Vandaag onderlinge springwedstrijd gehad.(+Update)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Vandaag onderlinge springwedstrijd gehad.(+Update)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-02 17:23

Hallo,
Vandaag had ik een onderline springwedstrijd op de manege. Joleen ook. Zei gisteren helemaal zenuwachtig of het wel goed ozu gaan enzo. En ik heel gewoon. Ik dacht dat het allemaal wel goed zou komen met can en mij. Dus ik zei zo voor de grap: Zul je zien, gaat het bij jou allemaal goed en beland ik in het ziekenhuis.

Na Joleen ben ik gaan opzadelen en los gaan rijden. Het ging allemaal super fijn. Wel een beetje hard maar verder kon ik haar goed bij me houden.
daarna ging een meisje met haar pony over de kop. Wel engig was dat. maard aarna can weer opgepakt en verder gesprongen. Toen ging ik een oxer springen en toen sprong ze echt als een debiel. Dus daarna weer. Ze sprong veelste vroef af... Ging zo scheef als ik weet niet wat... Gevolg, ik voor het zadel en voor de landing candy's hoofd de lucht in vol tegen mijn hoofd aan. dat lkan je nl ook niet zo makkelijk ontwijken als je voor het zadel zit.

Ik er meteen af en ik had gigantisc last van mijn neus. Beogn duizelig misselijk en hoofdpijn te krijgen. Ik dus met een coolpack op mijn neus nog even naar de wedstrijd gekeken. Een paar keer EHBO naar me toe geweest enzo. En toen moest ik vanb de EHBO toch even naar het ziekenhuis...

Ik vond me echt voor l*l lopen daar. Kom je daar in je rijkleren aan. maar ja.
een uur in die stoel/bank geval gelegen toen er iemand kwam en mijn neus was in elkgeval niet gebroken gelukkig. wel heb ik een hersenschudding en kan ik vannacht lekker om de 2 uur gewekt worden Boos! Ik heb nu heel erg hoofdpijn.

THANKS Joleen dat jij candy toch nog wilde starten voor mij. dan had ze het toch nog wel even gedaan Lachen

Jessica, kom je de volgende keer als alles goed gaat ? of als alleen joleen moet starten?

Lianne, Thanks dat je mee ging naar het ziekenhuis. Lachen

Nu ga ik zo amar weer ff op de bank liggen.Khou het nl niet lang vol.

Groetjes Monica
Laatst bijgewerkt door Monica op 23-09-02 21:45, in het totaal 1 keer bewerkt


Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-02 21:44

Even een updateje.

Vannacht dus bijna niet geslapen omdat ik dus om de 2 uur wakker gemaakt moest worden.
Nog wel heel erg hoofdpijn en misselijk. Al wel minder duizelig alleen als ik opsta of als ik ga zitten als ik net gelegen heb.
Verder heb ike cht gigantisch spierpijn overal. Vooral in mijn armen kan ik geen kracht meer zetten.
Met was asprines kom ik de dag wel door.

Ik ga weer. ga maar weer eens opd e bank liggen.

Groetjes Monica.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carika, Eve_16, Rubio en 45 bezoekers