Punten, prijzen en onverwachte meeting... + foto's

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Punten, prijzen en onverwachte meeting... + foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-02 17:22

Vandaag had ik na een bizar slechte voorbereiding een wedstrijdje...
Al weer? ja, al weer een slechte voorbereiding!

Ik zit namelijk weer helemaal niet goed in mijn vel, heb irritaties aan het staal in mijn been, daardoor loop ik niet rad, daardoor een scheef bekken en last van de rug, dat geeft weer spanning in nek en schouders,... zucht...

Toch heb ik Ozep de afgelopen weken redelijk kunnen trainen, want woensdag is aan het einde van mijn les mijn instructrice er even op gaan zitten en die was erg over hem te spreken, op 1 puntje na...
Hij loopt in de linkerschouder, ik heb dan ook nauwelijks kracht in mijn linkerbeen en zit vooral op mijn rechterzitbeenknobbel.
Ze heeft hem rechtsom een paar keer een pasje renvers laten lopen en daarna was hij weer super recht te richten.

Mooi kl*te, zelf kan ik het op dit moment niet zo super goed oplossen, ik had hem dan ook goed zitten en heb er daarna niet meer opgezeten. Dat ik gewoon door dat rotbeen nog steeds niet 'normaal' kan rijden. Verdrietig
Hij heeft lekker in de wei gelopen en verders niets.

Maar vandaag moest het dus gebeuren,
zoals gewoonlijk was hij bijzonder kijkerig, het is dan ook een kijkerig terrein.
De eerste proef had ik nauwelijks tempocontrole en vond ik hem bijzonder slecht op het achterbeen.
De 2e proef moest hij in de ring naast de wei, de ring lag een meter naast de wei omheining.
In de wei stond een snoezig veulen wat zijn oog op Ozep had laten vallen.
Hij ging iig pontificaal bij het hek staan, met zijn koppie tussen het hek door.
Met zijn neus kon hij nagenoeg in de ring komen.
Nou moeten jullie weten dat Ozep redelijk bezitterig en obsessief gedrag vertoont als hij een veulen ziet, erg grappig maar niet in de proef natuurlijk:))
Zep ging dus al murmelend, brommend en piepend door de ring, hihihi.
Kappie der op en gaan.
Hij was nu beter op het achterbeen en ik kon hem ook goed genoeg bij me houden, alleen vielen de figuren en oefeningen nu niet mee omdat hij het veulen niet uit het oog wilde verliezen.
Met name schouderbinnenwaarts was een crime
Ook de voltes vielen niet mee, nou ja, de helften naar het veulentje toe gingen wel, maar van het veulen vandaan wat minder.
En dat schatje stond daar maar onderdanig te smakken, kan je ook niet boos om worden natuurlijk., niet op veulie en ook niet op eigen paard.
Ik heb dus maar met een big smile rondgereden.

Toch was de rest dus nog wat slechter, want ik was 2 keer 1ste met 156.
(onechte winstpunten dus Scheve mond )

Ik werd met naam omgeroepen en toen ging er bij een Bokker een lichtje branden!
Er is natuurlijk ook maar 1 Ozep in startend Nederland (zover ik weet).
Het bleek Dynamiek te zijn, erg leuk om eventjes in het echie te kletsen, was helaas maar kort want ik moest knol naar huis brengen en Dynamiek was aan het groomen voor een vriendin met een Gribaldi (met sterk achterbeen!).

Ik heb nog een paar fotootjes, ik hoop dat ze redelijk genoeg zijn om te plaatsen, dat zal ik dan morgen wel even doen.
Hier staan de foto's:
[ITP] Ozep tijdens proefje:
Laatst bijgewerkt door ibikus op 09-09-02 07:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 18:23

Goed gedaan hoor!!! Onechte winstpunt of niet, je hebt ze wel binnen (denk aan marco borsato...)!!

smout

Berichten: 1264
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 19:33

Goed gedaan hoor, en je nu maar lekker laten masseren, heet bad borreltje,en maar weer hopen dat het goed komt.
Ben benieuwd naar de foto s.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 19:36

Niets onecht aan, je hebt gewoon je punten, heel goed hoor! helemaal onder de omstandigheden.

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 20:53

Ja ik dacht he een bekende bokker, die moet ik even ontmoeten en feliciteren, ik zag je aan je tafeltje zitten genietend van je vele toffeen Haha!
Goed gedaan hoor, je hebt in ieder geval je punten binnen.

Zo ook mijn vriendin, die voor haar 2e keer starte in de B met haar Gribaldi merrie Phoenix, zij liep super ze is 2e geworden met 170 punten en de 2e proef had ze 156 punten. Dus ze had vandaag 3 winsten binnen gehaalt, echt een toppertje;
Als opmerking kreeg ze van de jury: "was een fijne proef om naar te kijken"!!!

Sjuimpje het was inderdaad kort het gesprek, maar zullen elkaar wel weer een zien en/of meeten Haha!

Ik wil foto's zien

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 20:56

Ach, een winstpunt is toch leuk?? En 2x eerste!! Super!! En dan nog een meeting, je dag kon niet meer stuk zeker???

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 21:49

Super!! Gefeliciteerd! Party!!

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 23:07

s
Laatst bijgewerkt door janna op 01-04-22 08:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 08:09

beterschap met je been! En gefeliciteerd met je 2 wp!! Was dit nu in de M1 of rij je al M2?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 09:42

Gefeliciteerd met je winstpunten Party!! Je hebt ze ook wel eens net gemist als je ze best had mogen hebben Knipoog dus je hebt ze best verdiend!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 23:36

Allereerst wens ik je ontzettend veel beterschap toe! En wat die punten betreft... van harte gefeliciteerd. Onecht of niet.. wees er trots op. Het gebeurt immers ook wel eens dat je ze wel verdient hebt, maar ze niet krijgt.