Wat is het verschil tussen Kring en Regio

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Wat is het verschil tussen Kring en Regio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-02 18:48

In de strengen staat er een R (regio ) of K (kring ) achter .Nu woon ik onder eindhoven ,rijd voor eersel en nu weet ik niet meer waar ik aan mee mag ,moet doen . (oud NBVR Lid)

Wie weet dit ,,mag je met alle regiowedstrijden en kringwedstrijden meedoen en hoe kom je dit dan aan de weet .

Hoe werkt t selectiesysteem nu? ,,,en aan welke wedstrijden moet ik dan meedoen?

Nog een vraag , als je mee wilt doen aan oud nkb wedstrijden , eerst bellen en dan zeggen ze <<<de secretaresse van de vereninging moet je inschrijven anders krijgen we ons geld niet. Hoe ga je dan te werk, de secretaresse van onze vereninging wil ik dit niet aandoen (steeds voor een alles regelen )
Laatst bijgewerkt door ineke op 07-09-02 16:31, in het totaal 1 keer bewerkt

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-02 16:30

Is er dan niemand thuis in de wedstrijdregeltjes ?

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 09:25

Hoe de selectieprocedures moeten verlopen is allemaal nog niet geheel duidelijk, ze zijn er zelf nog nit helemaal uit Haha!
Als het goed is wordt je wedstrijdsecretariaat op de hoogte gehouden, maar veel informatie kun je ook vinden op de site van de KNHS, daar staan links naar de verschillende regio's.

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-02 10:24

Ja maar mag ik dan met de kring of met de regio meedoen? of helemaal niet. Daar gaat t n.l om .

Kelan

Berichten: 1625
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 10:34

Volgens mij kun je wedstrijden openstellen voor:
1. kring: leden van verenigingen in dezelfde kring als de organiserende vereniging mogen meedoen
2. regio: leden van verenigingen in dezelfde regio als de organiserende vereniging mogen meedoen
3. helemaal open; ieder KNHS lid mag meedoen

Dus om te weten aan welke kringwedstrijden je mee kunt doen, zou je moeten weten in welke kring jouw vereniging zit, en welke verenigingen daar nog meer in zitten.

Bij ons in de buurt wordt een enkele kringwedstrijd georganiseerd, maar over het algemeen zijn de meeste wedstrijden helemaal open, maar dat verschilt waarschijnlijk per regio.

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 12:57

Komende week is hier vergadering van het kringbestuur, ik verwacht dat we daarna meer info krijgen over hoe de selectieprocedures en kampioenschappen ingericht gaan worden.......

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-02 13:51

jaaaaaaaaaaaa reddy das pas duidelijk ,nu snap ik t . ha ha