halverwege proef rijbaan verlaten = verliespunten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
germie

Berichten: 25887
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 12:58

Verder kun je in de L1 niet lager komen dan L1+0. Je degradeert nooit meer naar de B terug.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.


germie

Berichten: 25887
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 11:54

De tweede wedstrijd die ik reed was in een binnenmanege va n 30 bij 60 met een ring van 20 bij 40 erin (met coniferen enz). Het paard dacht dat de witte hekjes rond de ring om te springen waren. Dsu na het groeten en voorwaarts in draf stoof ze rechtdoor, over het hekje. Ik heb het paard omgedraaid, ben er weer in gesprongen en heb de proef uit mogen rijden. Dus wel uitgesloten, maar proef uitgereden. Het was in de B, dus verliespunten kun je toch niet halen.
Ik weet alleen dat ik daar nooit weer start, een B-proef met zo veel poespas als hekjes, coniferen enz. Het was gewoon te veel voor het paard. Misschie ndat het nu wel goed zal gaan, maar ik heb het wel gehad daar.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.


germie

Berichten: 25887
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 13:20

Ik heb het ook al weer gedaan hoor tussen hekjes, maar ik ga niet meer naar die manege, dat heeft ook nog met andere dingen te maken (losrijden, buiten wachten in de kou, andere bak weer in, onvoldoende parkeergelegenheid enz).
Die hekjes zijn verder niet het probleem. Ben ik al vaker tegengekomen. Het zal die eerste keer met hekjes wel gewoon onwennigheid vna het paard geweest zijn. Daarna ging het steeds beter, een wedstrijd later m'n eerste wp.
Ook buiten rijden wij af en toe tussen hekjes en bloemen. Echt geen probleem hoor. Maar daar waar ik toen de tweede wedstrijd had ging gewoon vanalles mis. Ik heb ook geschreven, ik start DAAR niet meer. Ik heb niet gezegd dat ik NIET MEER TUSSEN HEKJES START.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers