Plastron?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 14:48

M'n zusje heeft nu een hele mooie nieuwe, eentje die je door een lusje moet trekken en dan moet vouwen en dichtknopen. En wie mag dat ding bij haar omdoen omdat ze het zelf niet kan? Grrrrr.... Frusty Tong uitsteken

Ben ik ff blij dat ze maar weinig dressuurwedstrijden rijdt. Ik vind zo'n kraagje met blinde sluiting zoals bij het springen veel praktischer.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 14:52

Er zit een tekeningetje bij, maar ergens doe we continu iets fout. Er blijft namelijk meer stof over dan nodig is... En zo'n smal nekje heeft ze nou ook weer niet. Haha!

Heb zelf zo'n los klittenbandgeval, ook een stuk handiger. Maar idd zijn die jachtplastrons (of Engelse, zoals ze ook worden genoemd) een stuk mooier!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 11:54

Ik vind die losse flappers sowieso niks. Oké, je kunt ze aan je bloes vastzetten met veiligheidsspelden onderaan, maar ik ben sowieso meer van het strakke en vind dus zo'n bloes met opstaand kraagje en speld echt dé uitvinding. Had vroeger al een hekel aan plastrons en nu nog steeds. Die anderhalve keer dat ik dressuur start voel ik me ook echt lopen met zo'n ding. Zoals Dees al zegt: net een paasei op een strik. Haha!

Het woord alleen al: 'plas-tron'. In Almelo liep trouwens een paard mee dat zo heette, hoe verzin je het...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 19:35

Oftewel een plaatje zegt meer dan duizend woorden... Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 19:59

*LOL* *LOL* *LOL*

Na het lezen van die tekst snap ik er nog geen hout van hoe ik zo'n ding moet omknopen, maar het visualiseren van wat er met de knopende persoon gebeurt is al een hele belevenis op zich! *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 bezoekers