wie was dat in t hokje bij de Z ringen ?en verslag

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

wie was dat in t hokje bij de Z ringen ?en verslag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-02 19:42

Ik kwam voorbij en toen zei ze ,,,en das Ineke ,,
dus ik helemaal verbaasd, en nu weet ik nog niet wie t was . was t een bokker soms???
(ik heb overigens bere goed gereden met Moon ,als we een proef niet dramatisch ondergewaardeerd waren waren we in de finale gekomen ,maar och ,t is een jurysport ,,)(1 keer 4e met winst een keer 5e met winst en nog een winstpuntje ,zonder niks )
Nou ga ik maar een keer of 2 /3 starten dit jaar en volgend jaar ga ik t weer proberenn Haha!
Ga ik proberen in de finale te komen dan , dat vind ik nou t einde met m,n ouwe vel tussen al die strakke vellen en rechte nichten Haha! Haha!
ha ha

Ik vond t jureren ook mega leuk.
ik ben vergeten geld te vragen ,jij fitz?
ik heb ook nog m,n nummer aan t chabrak zitten ha ha .

Moon vond t zo fijn dat ie weer thuis was vanmiddag dat ie prompt weer een ijzer eraf heeft gemept .
Nog een week en dan ga ik naar zeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.met paard.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Re: wie was dat in t hokje bij de Z ringen ?en verslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 19:49

ineke schreef:
Ik vond t jureren ook mega leuk.


Yep, was idd erg relaxed zo op de zaterdagavond in het zonnetje. Ik vond het gezellig om bij je te schrijven!

Citaat:
ik heb ook nog m,n nummer aan t chabrak zitten ha ha .


Daar gaat weer 5 euro... En weer een nummertje kwijt daar in Almelo. Sneu voor de organisatie, die nummertjes gingen al niet hoger dan 1250 en nu heb jij er ook nog eentje tussenuit gesnoept. Haha!

Citaat:
Nog een week en dan ga ik naar zeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.met paard.


Ben jaloers... Maar volgende week ga ik in ieder geval jouw rijbroek-met-kussentjes uittesten! Cool

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 23:07

hahahaha, heb je al die dagen voor niets zitten jureren? Ik weet zeker dat ze jou volgend jaar voor hele dagen vast willen leggen Knipoog .
Ik heb de gebruikelijke dagvergoeding gevraagd maar toen ik op het lijstje keek met bedragen zag ik dat veel te laag zat Verward , ik dacht eigenlijk dat het een standaard vergoeding was.