Waar waren jullie nou allemaal, snif, helemaal...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Waar waren jullie nou allemaal, snif, helemaal...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-02 22:28

alleen en maar zoeken naar bekende namen en gezichten.
Doelloos op de camping rondgelopen en niemand gevonden...

Misschien hebben jullie mij wel gezien. Wij kwamen op dinsdag aan, en hebben veel trammelant gehad met de stallen.
We zouden eigenlijk met 4 paarden in de tent staan, maar ze hadden onze plaatsen al vergeven aan andere mensen.
Toen naar de binnenbak in de tropische hitte. Mijn schoonzus moest meteen met haar Bontje in de B starten, dus huphup, wij weg.

Toen begon de ellende:
Een uur na de proef (Bontje al op stal in de binnenbak) kwamen we terug van boodschappen doen, Bontje oververhit, hij had een temperatuur van 39.5 graden Celsius. Wij dus over de pis en naar de DA met alle 3 de paarden. steekt hij 3x een thermometer in de paarden, rekent hij af: 20!!! Euro... Frusty . Dat kan ik zelf ook nog.

Toen ben ik maar iemand van het bestuur gaan halen op het secretariaat, en hem uitgelegd wat er aan de hand was... Hij heeft meteen voor ons geregeld dat Brinco de stallen in de loods zou gaan bouwen en wij mochten al in de hal, dat scheelde 15 graden met buiten. Eenmaal in de loods kwamen er steeds meer mensen die daar wilden staan, dus moesten we echt erbij blijven staan, zodat ze de ons aangeboden plaatsen niet af zouden pikken.

Gelukkig kregen we toch die boxen en we hebben daar echt heel fijn gestaan.

Vertel eens waar jullie allemaal stonden????

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 23:11

Hey... wat ontzettend balen dat het allemaal zo gelopen is en dat jullie ons niet hebben kunnen vinden. Wij stonden op de kleine camping (lees: grasveld) met een aantal tenten bij elkaar en 1 caravan. Misschien hebben we elkaar wel gewoon gezien maar niet doorgehad dat we bokkers waren. Hmmm... volgende keer toch maar de boktpetjes op Haha!

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 23:27

En ik maar gek vinden dat niemand nieuws had!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 10:02

Dat verhaal van die oververhitte paarden heb ik idd gehoord. Die binnenbakken waren met dit weer absoluut niet geschikt voor stalling, vooral die witte met die transparante dakplaten niet. Wat een benauwde troep daar zeg. Gelukkig dat er nog andere stallen beschikbaar waren. Onze paarden stonden in de stallen op het terrein aan de overkant, linker rij helemaal achteraan aan de buitenkant. Overdag ook vrij warm, maar niet benauwd en 's avonds koelde het lekker af.

Zoals Purno al zegt: wij stonden met de caravan op de 'eerste camping' zoals de organisatie die noemde. Het hoekje-met-scoutinggebouwtje aan de rechterkant als je het terrein op kwam vanaf de weg dus. De camper die oorspronkelijk mee zou komen, was gestrand langs de kant van de snelweg, dus moest er een noodoplossing komen. Maar we stonden daar wel lekker rustig, gezellig ook met team Obsession naast ons.

Ik heb jou één keertje op de uitslagenlijst zien staan. Heb toen even op de startlijsten gekeken, maar je startte op tijden waarop ik niet op het terrein was of bezig was met andere dingen. Schoot lekker op dus, jammer dat ik je niet heb zien rijden... Maar zo te zien heb je een leuke en productieve week gehad!