Beware....Biebel is back!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biebel

Berichten: 1353
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Son

Beware....Biebel is back!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-02 20:30

Hahaha, grapje....

Maar voor de eerste keer weer starten na een jaar ging het boven verwachting!

Gisteren moest Marco (mijn man) met Ivanhoe springen en dressuren. In het parcours had hij helaas een weigering (door zijn eigen fout) op de eerste van de dubbel (alle balken van tussen de staanders uit Haha! ) en daardoor dus ook tijdfouten. Het parcours stond best moeilijk, van de ong. 70 starts waren er maar 7 foutloos en het gemiddelde aan fouten lag zo ongeveer op 16....dus dan weet je het wel, veel mensen hebben kennelijk een open haard...omdat ze er brandhout van maakten!

De dressuurproef van Marco was helaas wat minder, hij kreeg hem niet rond en Ivanhoe bleef etteren. 's Avonds bleek dat ie last van zijn rug had, dat zou mogelijk de verklaring kunnen zijn van een niet zo denderende proef. Desondanks haalde ie toch 150 pnt. We hebben hem zaterdagavond lekker vertroeteld en gemasseerd in de hoop dat het vandaag beter zou zijn.
En niets was minder waar.

Vandaag liep ie bij mij bij het losrijden redelijk, beetje klooien, maar dat doet ie altijd wel. Hij was wel vreselijk looplustig! Toen ik de proef in moest was ie in één keer heel gespannen en ik vreesde het ergste....maar boven verwachting bleef ie keurig aan het been en kon ik hem redelijk rondsturen en ook nog eens uitzitten. Ik had me voorgenomen om te gaan lichtrijden tijdens de middendraf als ie me niet lekker liet zitten (door zijn pijnlijke rug van zaterdag), maar het was niet nodig, meneer marcheerde heerlijk door en ik bleef gewoon zitten! Het enige dat echt fout ging was de schouderbinnenwaarts rechts...flink verzet, toch nog een 3 gekregen!! Al met al geen spetterende proef, maar dat was ook niet de opzet, maar wel weer een winstpuntje, 157 pnt!! Dus ik ben DIK tevreden!!!!! (en Marco ook)

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 21:09

Daar gaat het uiteindelijk om toch!!!!
Gefeliciteerd met je puntje....

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 21:24

Goed man!! en al helemaal voor het eerst weer Cool nu snel een punt in de M2 en op naar je st&tr hoofdstel *LOL* Kwijl Cool Party!!
Laatst bijgewerkt door Monica op 09-06-02 22:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 22:28

Wat gaaf!!! Party!! Party!! Party!! Heel erg gefeliciteerd en heel veel succes verder! Party!! Party!! Party!!

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 22:40

Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! WOOOOOOOOOOOOOOW Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

Gefelie!!!! Echt super ! ook geweldig van ivanhoe! Lovers

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 12:49

super!!!!!!!!!!!!!!
en dat na zo'n tijd! hehe start je nou ook een keertje mee op kootwijk Schijnheilig

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 12:53

super gedaan !!!!

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 16:37

Go Biebel, Go Biebel, Go Biebel !!!!!!

Biebel

Berichten: 1353
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Son

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-02 18:24

Dank jullie voor jullie overweldigend enthousiasme...wordt er helemaal verlegen van..... Bloos

Enne, jaja, Kootwijk doen we ook een keer...en volgend jaar ga ik alle dagen naar Almelo!!!!!!!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 09:32

Ik had het ook goed gedaan met paddy, onze eerste prijs! we waren 4e met 157 punten.

Biebel

Berichten: 1353
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Son

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-02 21:56

ik hoorde het van Jacqueline, proficiat Doosje...