Super Karline!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Super Karline!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-02 12:01

Gisteren hadden Skipperfan (Priscilla), Nikkiemisty (Linda) en ik wedstrijd bij ons op de manege.
Priscilla en ik waren om half 4 naar de manege gegaan en hadden even naar de manegelessen gekeken. Er liepen 3 pony's mee in de lessen omdat er 4!! manegepaarden kreupel zijn (ik weet niet waarom, de ene zegt dat het komt omdat ze weer voor het eerst de wei op zijn geweest en de ander zegt dat het door de hoefsmid komt die vorige week was geweest, ofzo).
Toen de laatste les afgelopen was zijn we gaan vlechten. Ik moest op Karline en Priscilla en Linda op Uniek.

Brigitte (van Bokt) had ook met Rinaldo haar eerste wedstrijd (en Manon 2 ging voorlezen) en daar heb ik ook nog even naar gekeken, ik vond het best wel goed gaan!

We waren nog niet eens klaar toen de eerste al op Karline moest losrijden, nog ff snel de laatste knotjes gemaakt terwijl zij opstapte. Ik heb gekeken naar haar wedstrijd en het ging best goed. Karline is echt een leuk paardje.

Een tijd later moest ik op Karline en ik reed tegelijk met Priscilla los. Uniek was lekker voorwaarts, NOT! Haha! Maar Uniek is ook wel moeilijk te rijden, want hij reageert echt bijna nergens op (en hij had al 3 uur in de les gelopen en Linda had al wedstrijd op hem gehad, wat heel goed was gegaan).
Ik heb Priscilla's proefje niet kunnen zien, omdat ik gelijk na haar moest rijden en dus Karline aan het losrijden was. Daarna was ik. Ik vond het niet zo supergeweldig gaan, maar Karline is wel een supertof paardje en ze rijdt echt heel lekker (ik heb pas 2 keer ofzo op haar gereden, laatste keer was met Kerstmis!). Super Karline! Haha!

Na mijn proefje waren er nog 3 proefjes en in die tijd en nog langer ben ik bezig geweest met Karline afzadelen en de knotjes uit Karline's manen halen. Er moesten vier mensen op Karline en niemand kwam ff helpen. Ik had haar ook al ingevlochten! Maarja, ik vond het niet erg, anders zit je toch maar niks te doen in de kantine tot de prijsuitreiking komt. Priscilla heeft me nog geholpen omdat zij Uniek al ingevlochten had en er al 2 andere meisjes met Uniek's manen bezig was.

Toen ik eindelijk klaar was ging ik naar de kantine en heb ik nog wat gedronken en daarna ff met Priscilla en een ander meisje gekletst over niks Haha! Na een tijdje was de prijsuitreiking. Eerst was de F5, daar was het meisje op Karline vierde geworden met 214 punten, weer een ander meisje op Karline was 2e met 214 punten en een meisje uit onze les eerste op Winston ook met 214 punten. Daarna kwam de F4, jammer genoeg was Priscilla laatste (8ste) geworden met 209 punten, net geen promotiepunt (210 punten is een promotiepunt), een ander meisje op Karline was 7e met 210 punten. Ik was 3e geworden met 215 punten (dus de meeste punten op Karline! Vond ik wel leuk eigenlijk Lachen ) en Linda was 1e met UNIEK! Dat is echt superknap!

Het was echt heel gezellig gisteren Haha!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.


Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-02 20:03

FNRS-proeven.

Skipperfan en ik rijden nu in de F4 en Nikkiemisty mag naar de F5 Lachen

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers