wie wil mij afentoe meenemen naar wedstrijden in nh

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gosha

Berichten: 171
Geregistreerd: 03-08-01

wie wil mij afentoe meenemen naar wedstrijden in nh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-02 13:38

wie rijden er allemaal wedstrijden in noord-Holland, die een beetje in de buurt van alkmaar wonen of erlangs rijden??
Zou ik misschien afentoe mee kunnen rijden met de trailer omdat ik geen trailer heb?? wie zou het erg vinden om me meer te nemen. Ik rij nu B (heb nu mijn startkaart aangevraagt)(26 juni eerste wedstrijd) en bij de pony's. Er zijn namelijk niet zoveel wedstrijden waar je heen kan rijden bij ons in de buurt.en we hebben geen trailer.
Ze is super mak in de trailer, en loopt er zo in en uit. Je zou mij er een groot plezier mee doen. en het dan ook wel gezellig. En mijn ouders kunnen dan ook wel afentoe met de trailer rijden als dat nodig is.

gosha

Berichten: 171
Geregistreerd: 03-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-02 20:56

niemand een plaatsje?

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 21:02

Nee sorry. Ik rij wel wedstrijden, maar deze merrie is niet zo makkelijk met andere paarden ernaast.
Succes met zoeken!

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 22:44

Ik heb maar een anderhalfpaardstrailer en een auto die geen zwaardere kan trekken, dus ik kan je ook niet helpen helaas! Succes met zoeken!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 08:56

Als jullie een auto hebben die een trailer kan trekken kan je beter ergens ee trailer huren. Je ziet het steeds meer misschien zijn er mensen op stal die je een trailer willen verhuren aan je.

Zelf heb ik ook altijd het probleem van vervoer maar dat weet je wanneer je landelijk lid wordt en geen auto met trailer heb. Ik sta ook daarom op een stal waar veel wedstrijden worden gereden (landelijk) en vaak kan ik tegen betaling mee met de vrachtwagen.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 23:17

Wij komen eigenlijk zelden langs Alkmaar, alleen als we naar Heiloo gaan en dat is hooguit één keer per jaar Haha! Mijn zusje rijdt nog bij de pony's en ik bij de paarden dus meestal zijn we maar met een beest tegelijk weg, als het een keer zo uitkomt pb ik je wel Party!!

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 23:21

sorry ik rijd nog geen wedstrijden
heb wel een 2 paards trailer ( al wel 2 hele dagen Haha! )
moet nog ff opgeknapt worden
en dan ga ik lessen enz en miss wedstrijd
maar ik kom uit medemblik (dus niet langs alkmaar)
maar heel miss ooit (wie weet heb je dan al een trailer Knipoog )
suc6 met zoeken iig

gosha

Berichten: 171
Geregistreerd: 03-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-02 14:59

dank jullie wel allemaal ik hoop dat jullie me misschien een keertje pben