in de B- aan de teugel?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
germie

Berichten: 25918
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 12:22

zonder aan de teugel haal je tegenwoordig echt geen winstpunt meer, iedereen doet het, dat is het probleem



germie

Berichten: 25918
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 13:08

ja, dat is echt een probleem, als je namelijk een ordinaire knol hebt, die braaf is, maar niet echt de bouw en bewegingen van een dressuuurpaard heeft, dan moet je 3 keer zo goed rijden als de rest.
Bovendien is het veel moeilijker om verder te komen dan zeg maar 10 jaar geleden

germie

Berichten: 25918
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 08:55

toch raar, dat als ik een proef rij, en het paard is altijd ontspannen, dat ik dan ook geen winstpunt haal, tempo is goed, maar ik moet met meer uitstraling gaan rijden. Tja doe dat maar op een gewoon paard dat niet echt aan de criteria van een dressuurpaard voldoet
En als het paard een keer over te teugel komt bij de galop-draf overgang, ook al is dat maar 1 stap, dan nog krijg ik soms een 4. Het is B hoor, dan hoeft vind ik nog niet alles te kloppen, maar juryleden willen dat wel zien.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 bezoekers