Wedstrijden gereden met resultaat!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Wedstrijden gereden met resultaat!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-02 10:13

Vorige week ben ik naar mijn 'Heimat' Haha! afgereisd om wedstrijden te rijden van het Shagya. Ik weet eigenlijk niet of dat in Nederland ook zo is, maar in Duitsland wordt er veel georganiseerd vanuit de 'Zücht'. Maandag was ik weer in Nederland en vanochtend lag de editie van het stam al op mijn deurmat, met daarin foto's van o.a. moi! Ik heb 2 springwedstrijden gewonnen, eentje in het M en eentje in het L. Heb ook 1 dresuurwedstrijd gewonnen in het L. Was erg tevreden, het weer was erg slecht dus het was niet prettig rijden.
Dit stond onder foto 1

'Der Deutsche Shagya-Araberhengst 'Gazhall' gewann in Zimmern das springen, siegerin war abermals Majorie Hammerhof'
Afbeelding

'Majorie Hammerhof mit Kouhnamara gewann das Zwei-Phasen-Springen.
Afbeelding


Hopelijk zijn de pics een beetje duidelijk, krijg de originele foto's sowieso eerdaags thuis neem ik aan. Wel gaaf zo'n sportfotograaf, als ik het zelf doe krijg ik altijd van die bewogen foto's!
Laatst bijgewerkt door Mirte op 02-05-02 10:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 10:15

Hey wat tof! Gefeliciteerd hoor! Leuke foto's ook!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 11:00

Wat gaaf joh! Rij je deze paarden vaker?

Hoe is het trouwens met Flame en zijn hoefbevangenheid? Ben je nog van plan om endurance te gaan rijden?

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-02 11:23

Deze paarden zijn van mijn oom, hij zit in de shagya's (rara waar komt Flame vandaan) en in de egyptische. Heel grappig, doordat ik een Shagya kocht is mijn oom zich gaan interesseren in Shagya's en inmiddels heeft die er 30. Mijn opa en zijn zoon (mijn oom dus) runnen een fokkerij, vandaar dat ik deze paarden dus rijd als ik in Duitsland ben. Wencer staat daar dus ook.
Kouhnamara (de onderste) is trouwens verkocht nu. Daarvoor zijn de wedstrijden ook, goede naam opbouwen en voor een goede prijs de deur uit.
Met Flame gaat het trouwens goed, ik ga hem nu weer langzaam oppakken en ik wil wel gaan edurancen! Is het een perfect paardje voor.

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 11:29

Dat ziet er super uit! Jij hebt wel heeeeeel erge mazzel met zo'n oom Haha!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 12:17

Ah, zit dat zo! wat leuk, zo'n paardenminnende familie! Haha!

Jammer dat er zo weinig Shagya's in Nederland zijn, ik vind het een prachtig ras, vooral omdat ze zo veelzijdig zijn.

kaspa
Berichten: 29
Geregistreerd: 28-09-01
Woonplaats: Lissebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 13:48

Hey ben jij niet dat meisje die in maart een springwedstrijd op onze manege hebt gereden? Dat paard heette ook Flame, en lijkt op die uit je profiel. Echt een vet mooi beest!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 14:59

Wow, ziet er echt heel goed uit!!!! Kwijl Erg mooie paardjes!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-02 12:54

Kaspa: volgens mij was ik dat wel ja, was L springen op een manege in Lissebroek. Er zijn verder volgens mij ook niet zoveel Flame's in deze omgeving.