Niet tevreden, wel een winstpuntje.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Niet tevreden, wel een winstpuntje.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-02 17:08

Vandaag concours gehad in lemele. Nathalie is hier en ook new forest van bokt was blijven logeren omdat ze mee ging naar t concours.
Vanmorgen al heel vroeg opgestaan. Om half zes ging de wekker! *Zucht*
En ik had al twee dagen vet griep dus dat ging al fijn!

Om half acht de paarden (Obsess en babe van mmbabe)geladen en vertrokken richting concours.
Eerst ff betaald en onderweg naar t secretariaat al ontdekt dat de regen van de afgelopen week niet veel goeds gedaan had voor t terrein (lees:wat een baggerbende daar!!!)

Toen we terug naar de trailer liepen zagen we een paard in de trailer liggen. Bleek dat die met z'n hoef in t hooinet was bijven hangen en gevallen wasen daarna is ie vast helemaal gek geworden. De hele trailer zat onder het bloed. Gelukkig zagen we het paard later aan de hand stappen. Hij had wel zn hele been in t verband.

Nou paardjes uit de trailer gehaald en proppen gaan draaien. Argh obsess wat zo vervelend! HIj was letterlijk strontzenuwachtig want hij had wel 5 keer in de trailer gescheten. Zn hele deken zat onder , zn hele staart zat onder. *FIJN*!
Maar goe dhij was dus zo vervelend dat ik hem een klap gaf en dat vond ie niet leuk , dus dacht ie ik ga mezelf effe lostrekken. Dat deed hij dus en t touw knapte, obsess lekker rennen over het terrein!! Met zn proppen in de straat over, ook zo fijn....Gelukkig was heel de straat afgezet als parkeerterrein, dus verkeer was er gelukkig niet. Hij draafde naar een trailer toe waar een man en een vrouw huiun paard aan het poetsen waren en ik riep :"pak m even!!" Maar die kerel lachte me gewoon uit en deed niks!!! Frusty Frusty

Gelukkig ging hij vlak daarna staan grazen en konden nathalie en ik m vangen.
Snel de rest van de proppen erin gedraaid, en verder opgezadeld en op naar het blubberveld....
NOu ja met losrijden was ie weer lekker opgefokt.Alles was natuurlijk interessant dus normaal lopen kon ook niet meer. Gelukkig had ik m aardig onder controle toen ik de proef in moets maar nog niet lekker aan twee teugels ofzo. Nou ja proefje ging niet echt lekker maar was ook geen drama proef ofzo.Later bleek dat ik 146 punten had, ik had wel iets hoger verwacht eigenlijk ,maar goed.

Later de tweede proef, ging niet echt lekker , hij ging heel vervelend doen tegen de hand en aanspringen als t niet moest enzo....
Verder de figuren wel netjes kunnen rijden.
Na de prof even naar de jury gegaan omdat ze iedereen na de proef commentaar ging geven. Het enige wat ze dus zei was dat ik hem meer voorwaarts moest rijden( gaat niet echt fijn op een spekglad terrein maar oke) en dat ie me er de volgende keer af zou bokken als ik niet meer voorwaarts zou gaan rijden??????????????????????????Nou ja zal wel dacht ik..
UIteindelijk had ik nog een winstpunt ook bij die jury, ik had verwacht dat ik 140 zou hebben zo negatief deed ze! Maar het was 156, dus ik ben nu officieel L1 startgerechtigd.

OW ja mmbabe( melanie) had veel beter gereden, haar verslagje volgt zo nog wel denk ik..........

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 17:12

Ow gefeliciteerd met je winstpunt *LOL* Party!!
En volgende keer beter Haha!

SUCCES

xx

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 17:29

Gefeliciteerd met je winstpunt en promotie naar de L1. Je mag er best tevreden over zijn.

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-02 17:30

Ik ga 26 mei pas L1 starten. Ik heb voor die tijd nog 3 wedstrijden in de B

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 17:35

Succes en gefeliciteerd hoor! Ik ga 23 mei voor het eerst L1, al heb ik er anderhalf jaar over gedaan hehe. Ik heb 15 winstpunten behaald in 34 proeven, nog best netjes voor ikke *grin*...

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 17:59

Gefeliciteerd met je winstpunt, maar jammer dat je niet zo tevreden was. Maar ach, volgende keer beter toch? En je bent nu wel L1 startgerechtigd!! Party!!

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 18:49

gefeliciteerd met je wp
ik dacht btw dat je al l1 starte?
omdat je z bent geweest bij de pony's??

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 18:49

heeey super joh! is je dus gelukt de puntjes voor de L1!
op naar kootwijk!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 19:30

Twas heel erg leuk dat ik bij jou mocht logeren en mee mocht naar het concours Party!! Twas echt leuk en gezellig.

Dat paard in de trailer was echt snielig. Al dat bloed Verdrietig Gelukkig ja dat we hem/haar wel even later zagen lopen.

Ik schrok me echt de pleurus toen Obsess zich los rukte, jaa, en die man kon ik ook wel schieten, stomkop. Boos!

Nou die 146 punten waren echt te weinig Boos! Obsess liep echt goed man, behalve die galop dat ze opzij sprong. Maare, helaas.

Van die 2e proef wist ik al zeker dat je een winstpunt ging halen. Ik zei het nog maar jij wou me maar niet geloven. Had ik nou maar wel gewedt voor die 100 euro Knipoog Daar liep ze heel goed hoor alleen je moest wat meer VOOOOORWAARTS rijden, hahaha *LOL* vage jury hoor, maar die winstpunt is er.

Twas echt heel erg leuk en nogmaals bedankt!!!
Lovers Lovers Lovers

Amy
Laatst bijgewerkt door New-Forest op 30-04-02 21:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 21:10

Nouja jammer maar volgende keer beter toch?! Lachen
iig een winstpunt Lachen

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 15:20

Heej!
Jammer dat het voor je gevoel niet zo goed ging, maar je hebt toch die winstpunt te pakken!
Nog gefeliciteerd met je overwinning naar de L Lachen

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 15:22

die heb je ook weer binnen dat puntje!! nu lekker nog die drie wedstrijden in de B rijden en dan op naar de L!! spannend joh

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-02 15:39

JA pp naar de L!
Ik heb nu ook echt supergoede privelesdus ik ga evroor!
Zij kan me altijd zo goed helpen met obsess, ze geeft ook les op de vereniging en ze zegt dat obsess veel aanleg heeft voor piaffe en passage *glunder*

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 15:50

Hee, gister heb ik mijn 6e winstpuntje in de B gehaald. Ik ga nog 5x B starten, en dan ga ik op 9 juni voor het eerst L1 starten. Dan komt meteen Almelo, dus dan mag ik 7x in een week L1 rijden Haha! .

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-02 16:09

Ja almelo ga ik ook 7 keer L1 starten! Ik heb er echt zon zin in! dan starten wij dus tegen elkaar! En mmbabe ook van bokt.

Uh 7 keer trouwens? Je kan toch 2x2 proeven en 2 x 1 proef rijden?

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 16:20

Uh, volgens mij:

Dinsdag 1 proef
Woensdag 2 proeven
Donderdag 1 proef
Vrijdag 2 proeven
zaterdag evt Finale

Dan kom ik uit op 7x.

Tegen die tijd PB ik je nog wel even wie, wat, waar en wanneer.
Weet jij iets van de Bokt-camper die er zou komen te staan?

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-02 16:25

Ow jij gaat er meteen vanuit dat je finale mag rijden! Haha maar inderdaad dan zit je aan 7 proeven. Ik start voor almelo al 4 keer L1 dus misschien ga ik ondertussen over naar de L2 als de punten een beetje willen komen..

Over die camper , ik geloof dat pris met nog een boel met een camper komen en die dus op t terrein zetten, er word ok een boktbbq gehouden daar.
Er zal tegen die tijd wel weer een topic over komen!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 16:30

Tuurlijk, ik ben gewoon super Knipoog Haha! .
Ik heb nu 10 wedstrijden gereden en al 6 puntjes gereden. Nu nog een keer of 5 de B en dan net voor Almelo ga ik over naar de L. Even nog een keertje oefenen om te kijken of ik het echt wel kan.

KEP ER ZO'N ZIN IN!!!!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 16:49

Gefeliciteerd met je puntje!!

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 22:22

Gefeliciteerd!!!

Veel succes met de volgende wedstrijden!!!

sietssie

Berichten: 442
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Kraggenburg

gefeliciteerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 11:20

gefeliciteerd met je wp en heel veel suc6 met je andere wedstrijden ma dat gaat je wel lukken en misschien zie ik je nog wel in almelo misschien dat ik er ook nog wel heen ga.