Z2 ruiter die niet indoor kan rijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 15:57

carola schreef:
De rijtechnische kant mag dan wel hoog zijn, maar ik vind het toch een groot gebrek als een ruiter niet binnen (of juist buiten) kan rijden hoor. Dan heeft je paard de concentratie en aandacht niet totaal bij de ruiter, en daarom vind ik dat zo'n ruiter de Z2 absoluut niet verdiend. Op dat niveau moet je in iedere bak kunnen rijden, waar ie ook ligt. Al stort de hele wereld om de bak heen in elkaar, het paard moet z'n werk blijven doen en de concentratie bij de ruiter houden. Gewoon een kwestie van opvoeding, rangorde of hoe je het maar wilt noemen.

NB: hierbij ga ik ervanuit dat het niet te wijten is aan medische problemen oid.


Sorry hoor, maar ook een Z paard kan ergens van schrikken, dat heeft niet echt veel met het niveau van de ruiter te maken, het blijven vluchtdieren... De wat ervaren ruiter kan het paard misschien sneller tot rust brengen en weer aan het werk zetten, maar als een paard er vandoor gaat ie ervandoor. Als ie ECHT gaat bedoel ik dan he, niet twee bokjes....

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached



pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 09:49

Cowgirl schreef:
Maar ja anky van grunsven, Piet raymakers en weet ik veel wie wat nog meer. Eens moeten ze toch dat paard meenemen naar dat bepaalde concours.
En of dat dan binnen of buiten is dat zal niet uitmaken.


Nee, want als hij een zeikerd blijft die de proef verpest omdat hij altijd een zenuwpees is, is het geen goed paard en nemen ze hem niet meer mee, dan nemen ze gewoon een ander... Alleen de beste paarden lopen onder de topruiters...

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers