Z2 ruiter die niet indoor kan rijden

Moderators: SayaJones, Apple, Coby, petraaken, A_nouk, C_arola, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 23:30

Lovely schreef:
Er zijn een heleboel mensen die niet hier of daar kunnen starten omdat hun paard dat niet trekt, tenminste, ik ken er nogal wat. Er zijn paarden die niet in een binnenbaan kunnen lopen alsof ze thuis zijn, als je dat al jaren meemaakt zou ik er ook mee stoppen.
Mijn paard is ook altijd nerveus buiten de deur, maar toch rij ik m in elke accomodatie. Niet altijd even netjes, maar wel overal. Sommige terreinen ga je niet heen omdat de organisatie slecht is of de bodem prut ofzo.

Precies! Ik denk ook dat je dat pas snapt als je zelf eens zo'n beest onder je hebt (gehad). Toch kun je met doorzetten ook veel bereiken. Ondanks dat ik vorig buitenseizoen geen proef meer uitgereden heb ga ik volgende week toch weer buiten starten.....het zal wel spoken worden maar als ik het niet probeer lukt het nooit. Wat moet ik dan, een half jaar geen wedstrijden rijden?
Eerder had ik indoor altijd problemen, dat is nu voor het grootste gedeelte opgelost.

En dat de meeste Z-ruiters zeikerds zijn, inclusief hun paarden......nee, dat vind ik niet. Hier tenminste zijn genoeg Z-ruiters die tegelijk toch echt gewone mensen zijn. Ik vind dit een béétje een generaliserende opmerking.....
achja, Z-ruiters zijn ook niet perfect.....als je Z bent moet je je paard overal kunnen rijden? Dat kun je wel denken, maar hoezo? Omdat er wat meer knoppen opzitten? Natuurlijk heb je meer controle, maar toch.....ieder paard blijft een dier.

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten