FNRS en officieel starten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

FNRS en officieel starten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-04 18:07

Ik heb eigenlijk een vraagje. Ik rijd nu met mijn bijrijdpaard mee in de FNRS-proeven. Hier letten ze dus vooral op de ruiter en ik krijg er heel nuttig commentaar.

Maar ik zou ook graag officieel willen starten (KNHS). Maar ik weet dus niet of dat ik dus met beide wedstrijden mee mag rijden. Ik wil graag verder komen en wedstrijden rijden. De FNRS-proeven op de manege waar ik ze rijd, zijn echter eens in de maand of 2 maanden. Dat vind ik erg weinig. Wedstrijden zijn op die manege één keer in de maand.

Ik zou dus wel vaker wedstrijden willen rijden voor de ervaring, maar ik heb ook geen vervoer. Dit leek me dus een leuke optie. Maar weet iemand of dit mogelijk is/mag?

Flippertje

Berichten: 2269
Geregistreerd: 25-07-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 18:13

Ik rijd ook fnrs-wedstrijden met mijn paard en heb vorig seizoen ook gewoon officiele wedstrijden gestart. Als je gewoon netjes een startkaart aanvraagt maakt het bij ons op stal niet uit. Lijkt me ook een beetje raar dat je geen gewone wedstrijden zou mogen rijden als je fnrs rijd. Dus als je fnrs-wedstrijden goed gaan zou ik gewoon een startkaart aanvragen en het gaan proberen. Succes!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 18:20

Je kan gewoon bij beide rijden, hier doen het sommige ook. Die rijden dan bv. F6 en B. Dus als je KNHS wilt starten kan je dat gewoon doen Lachen

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 18:47

Kan gewoon hoor!
En als je FNRS uit rijdt, mag je KNHS L starten Lachen

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-04 18:53

Ik ben er alleen nog lang niet met het uitrijden van de FNRS. Ik heb nu 1 wedstrijd gehad en dus 1 promotiepunt in de F5. En aangezien er maar 10 wedstrijden per jaar gegeven worden op die manege, zou ik er bijna anderhalf jaar over doen voor ik L mag gaan starten. Dan kan ik dus beter proberen die winstpunten in de B te halen. Maar ik vind het commentaar bij die FNRS-proeven ook heel leerzaam, omdat ze dan echt naar mij kijken.

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 20:31

Vraag het eerst even na bij de manege waar je rijdt!
Ik reed zelf altijd met mijn eigen pony mee bij de FNRS-wedstrijden op de manege hier in de buurt. Toen ik officieel wilde gaan starten is besloten dat ik de FNRS-wedstrijden nog wel mee mag rijden voor mijn punten, maar ik doe niet meer mee voor de prijzen.
Bij ons mag het dus eigenlijk niet. Ik zou het zeker even navragen bij je manege.

Aangezien het mij niet uitmaakt als ik geen prijs krijg start ik ook gewoon lekker op allebei de wedstrijden. Overal leer je weer wat van en elke ervaring extra is mooi meegenomen Lachen