Z2 ruiter die niet indoor kan rijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Fitzroy

Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-02 13:54

Lisette, ik kan me er wel wat bij voorstellen

De 20 x 40 proeven gaan ontzettend snel achter elkaar en rijden niet echt fijn.
Dat ik nou zo stoer ben om wel 20 x 40 te starten Knipoog , er zijn zat mensen die dat niet willen.

Bovendien zijn sommige paarden binnen zo kijkerig dat mensen idd niet binnen willen starten.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Fitzroy

Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-02 13:59

Carola, tussen niet kunnen en behoorlijk punten rijden zit toch ook nog wel een heel verschil!!

Als jij weet dat je paard kijkerig is en dat je daardoor niet hoog zult scoren, kan ik me voorstellen dat je dan liever niet start.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 18:02

Lisette schreef:
Wat ik dus ook hoorde van de secretaresse dat vooral in de klasse Z de mensen altijd afmelden de avond ervoor rond een uur of 20.00. Eentje had de reden dat zijn paard niet helemaal fit was en niet lekker was. Dus zei vroeg om een da verklaring. Tja die kwam pas donderdag nou dan zal het paard wel niet zo ziek zijn geweest. Het leek volgens haar erop of de Z ruiters als het paard de dag ervoor niet lekker loopt ze het niet aandurven om te rijden bang voor de afgang. Dat gebeurd in de lagere klasses amper.


Lisette, als jouw paard niet zo lekker is, laat je dan meteen de DA komen?
Ik niet, maar het zou wel een reden zijn om een wedstrijd af te zeggen. Dus misschien heeft ze het nog wel een paar dagen aangekeken en daarna de DA laten komen.

En waarom ik ook denk dat Z-ruiters misschien makkelijker afzeggen, is dat je al zoveel wedstrijden gereden hebt, dat een wedstrijd minder je echt niet uitmaakt.
Ik zeg in principe niet af omdat mijn paard de dag ervoor bagger loopt maar wel als de omstandigheden slecht zijn (bv. waardeloze bodem of zo) Ik ga mijn paard echt niet kapot rijden op een bodem.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 10:05

Dan doet jullie club iets niet goed. Startgeld zijn mensen te allen tijde verschuldigd, ook als er afgezegd wordt.

Ik krijg ook wel eens een acceptgiro in de bus vanwege niet gestarte wedstrijden maar wel opgegeven.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Nowiexx en 6 bezoekers