Z2 ruiter die niet indoor kan rijden

Moderators: C_arola, Dyonne, SayaJones, Apple, Coby, Nicole288, petraaken, A_nouk

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Lisette

Z2 ruiter die niet indoor kan rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-02 14:42

Afgelopen zondag was een wedstrijd op de manege en aangezien ik sinds een paar weken bestuurslid ben mag ik lekker vroeg opstaan en meehelpen. Slapen Maar we begonnen dus met de Z2 waar van de 7 er maar 3 waren. Komt een man aangelopen. 'Is het binnen? Ja. Maar dat stond niet in P&S. Was daar dus verkeerd neergezet wel een bevestiging gehad voor een Indoor wedstrijd. Maar dat kan niet, ik krijg mijn paard de bak niet in en ik kan niet in een 20x40 ring rijden. Dus de secretaresse rijdt u Z2. Ja maar ik kan mijn paard niet binnen rijden'. Meneer heeft zijn geld betaald en is vertrokken. Dus wij stonden allemaal met ons mond open hoe dat weer mogelijk was een Z2 ruiter en dan niet binnen kunnen rijden. Frusty

Lisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-02 15:13

Wat ik dus ook hoorde van de secretaresse dat vooral in de klasse Z de mensen altijd afmelden de avond ervoor rond een uur of 20.00. Eentje had de reden dat zijn paard niet helemaal fit was en niet lekker was. Dus zei vroeg om een da verklaring. Tja die kwam pas donderdag nou dan zal het paard wel niet zo ziek zijn geweest. Het leek volgens haar erop of de Z ruiters als het paard de dag ervoor niet lekker loopt ze het niet aandurven om te rijden bang voor de afgang. Dat gebeurd in de lagere klasses amper.

Lisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-02 10:17

Wat me opvalt is dat degene met een paard dat moeilijk is binnen die ruiter allemaal gelijk geven. En is een paard met 1 slechte ervaring in een bepaalde binnenbak meteen in geen enkele binnenbak meer te rijden?? Kan ik me niet voorstellen.

Lisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-02 10:59

UniferB schreef:
Wij zeggen eerder af? Mischien omdat we wat meer ervaring hebben en weten dat als het thuis die week niet goed gaat je dan net zo goed niet kan gaan? Je krijgt je punten dan toch niet dus zonde van je tijd en dag.

Ik twijfel of dat met meer ervaring te maken heeft. Het is komt gewoon bij onze rijvereninging errug vaak voor dat de Z ruiters de dag ervoor om 8 uur 's avonds bellen met een vage reden. Dat is nog niet eens zo'n ramp maar als je ziet wat voor wachtlijst er staat en dan kan je dus niemand meer krijgen die 's ochtends nog wil starten. Het scheelt ook gewoon een hoop geld. Zeg dan gewoon op tijd af!Maar volgens mij gaan ze bij ons miv volgend seizoen het startgeld van te voren innen, niet betalen is dus niet starten, zal waarschijnlijk wel wat schelen met afmeldingen.

Lisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-02 11:09

Mensen krijgen ook rekeningen thuis als ze hebben afgezegd. Maar het zal waarschijnlijk qua afzeggingen wel schelen als ze van te voren moeten betalen.

Lisette

Re: mening

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-02 11:16

Aurora schreef:
iIk moet even denken aan Grand Prix paard van T. Bartels, die Barbria...met dochter erop...nou..er werd destijds in arena vriendelijk gevraagd of de foto flitsen achterwege konden blijven...
ik wist niet dat dat Ymke een slechte ruiter was.... Tong uitsteken

Is dat dan gezegd??

Er stond btw pas geleden een stukje in P&S een verslag van een kampioenschap dat de jury het zo vreemd vond dat een aantal paarden vanalles eng vonden en dat vonden ze niet kunnen op dat niveau.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten