Genaaid Door Rabobank Talentenplan!! :@

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

idje

Berichten: 1309
Geregistreerd: 27-08-04
Woonplaats: in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 15:13

Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. Toen ik dat topic over Lunteren gelezen had, heb ik de regelementen en het Talentenplannieuws
op de KNHS-site steeds goed in de gaten gehouden en daar staat helemaal niets over het wegvallen van de M in. Dus is het onbehoorlijk wat ze doen. (Juristen onder ons, is dit wel legaal, je niet houden aan je eigen regelementen zolang de veranderingen nog niet gepubliceerd zijn?) Verward Zelf noem ik het Talentenplan het Frustratenplan, het had zo mooi kunnen zijn, maar als je grote groepen uitsluit (zoals C-pony's! Wat heeft maat met talent te maken?) en alleen maar rubrieken toelaat die meestal toch al door hele en halve profs worden gedomineerd, dan heeft dat meisje of die jongen, die barst van het talent maar geen ouders heeft, die een super paard/pony of dat geroutineerde ZZ-zwaar paard kunnen kopen, helemaal geen kansen meer.
Slechte zaak RABO & vooral KNHS.


idje

Berichten: 1309
Geregistreerd: 27-08-04
Woonplaats: in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 14:17

Bealy schreef:
Hier is een hele discussie over gevoerd:
[WD] schiet talentenplan zijn doel voorbij?
Misschien interessant om door te lezen Lachen


Weet ik Bealy, ik heb dat toen gevolgd maar me er niet mee bemoeid omdat ik toen nog geen bokker was. Het moest me alleeen eens van het hart. Z rubrieken winnen als je alles mee hebt, een ervaren paard, goede lessen en een (sub-)topruiter die je paard geregeld bijrijdt,
daar heb je echt niet zo heel erg veel talent voor nodig. Leuk kunnen rijden is genoeg. Niet dat dat zo makkelijk is, hoor.Maar echte talenten die dat allemaal niet hebben, die maken geen enkele kans. En om echt talent te spotten, ben je in de Z eigenlijk al te laat. Dat zou al in de B-rubrieken kleine maat moeten gebeuren, net zoals in andere sporten talent-scouts bestaan, die al bij pupilletjes komen kijken.
Ik heb niet zo zeer problemen met deze organisatie, maar met het woord TALENT in de naam. Had het dan jeugd sponsoringplan genoemd of zo iets.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 bezoekers