Jup & Sonja Gademann komen terug!

Moderators: A_nouk, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 11:59

Nu maar afwachten of en hoe lang hij het nog doet. Scheve mond

Te koop: Rijkleding o.a. truien, vesten en jacks, Anky, PK, Kentucky, Subscribe, Horseware, Regatta, Brunotti, Tommy Hilfilger, Pfiff etc. Maat 38/M.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 12:42

GribaldiFAN schreef:
Ik wist het al maar ik wens ze iig veel succes. En suzanne niet zo negatief!! Het is een super dier en een erg goede combinatie.

Een super LICHTE TOUR dier ja, piafferen heeft ie geen kaas van gegeten of hij heeft er geen zin in. En een erg goede combinatie...misschien wel ja maar ze zijn nog nooit opgenomen geweest in een team.

Ik hoop voor haar dat het allemaal goed gaat verlopen maar ze zijn er lang uitgeweest en hij is al niet meer de jongste. Tis te hopen dat de resultaten goed zijn want anders had ze hem beter met pensioen kunnen sturen. Als hij maar piaffeert en een beetje attent blijt komt het wel goed maar ik heb dr weleens zien schuppen.... Scheve mond

Te koop: Rijkleding o.a. truien, vesten en jacks, Anky, PK, Kentucky, Subscribe, Horseware, Regatta, Brunotti, Tommy Hilfilger, Pfiff etc. Maat 38/M.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 18:01

Heeft niks met negatief of cru te maken. Thuis piaffeert ie wel ja, altijd al gedaan maar in de ring???!!
En wie ben ik om dit te zeggen?? Dit is een forum dacht ik?? In een vrij land waar ieder zn mening mag geven.

Ik HOOP voor haar dat hij weer een beetje mee kan doen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie