Veiligheidshelm toch verplicht t/m M2

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 18:01

Goh had ik bijna besloten ene hoedje te kopen om niet buiten de boot te vallen in de L1, nou dan toch maar een nieuwe cap kopen tegen die tijd. Wel jammer dat het weer per se een zwarte moet zijn, heb ene superlekkere liggen, maarja die is zandkleurig.

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 19:16

Tsja voor de mensen die nu met hoedje rijden en straks weer ene cap op moeten, of net ene hoedje hebben aangeschaft is het banketstaaf, maarja persoonlijk vind ik een hoedje bij het z horen.
Denk dat er heel goed over is nagedacht en gezien de veiligheidseisen die verzekeringen stellen aan maneges en rijverenigingen vind ik deze beslissing helemaal niet vreemd.
Alleen zo jammer dat het juist de Z paarden zijn die soms als pingpongballen door de bakken en ringen springen en niet de BLM paarden.
Maarja je moet ergens een grens trekken. Krijg je nu natuurlijk weer zo'n golf die 2x per weekend gaat starten om maar zsm de M2 uit te zijn...... naja so be it......

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 11:15

Cinzano schreef:
Ik vind het opzich wel een goede regel....
Heb afgelopen weekend wedstrijd gereden in de L2 (we waren met 6 starters) en ik voelde me onwijs niet thuis.... ik was namelijk de enigste met cap!!! De rest reed allemaal met hoedje!
Nou ik vind dus dat je je hoedje dan dus nog niet verdiend hebt met dat paard!

Wel zou ik het heel jammer vinden als je in de Z nietmeer met hoedje mag starten, maar zover is het geloof ik nog niet Haha!


Idd ik had hetzelfde, dacht dat het Zers waren maar de proeven kwamen me akelig bekend voor, bleek het de L1 te zijn, dzjeezzzzzz idd rij je daar met je veiligheidscapje....
Maargoed wie ben ik.......

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DJZ en 34 bezoekers