4 parcoursen zelfde paard, 2 ruiters

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Equira

Berichten: 1219
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 18:37

Suusiej schreef:
is het ook niet een beetje veel voor het paardje??
Verward

Je mag in iedergeval wel L springen en daarna M HC, of andersom. Al zijn sommige jury's daar nog niet van op de hoogte Maar of dat ook met 2 verschillende ruiters mag vraag ik me af. Volgens mij mogen er gewoon geen 2 ruiters hetzelfde paard op hetzelfde concours in het springen starten. Tenzij ze beide B springen, dan mag het volgens mij weer wel.
Heeft de KNHS je al iets meer kunnen vertellen?


Equira

Berichten: 1219
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 20:49

Lielle schreef:
Wendy, lees mijn quotes hierboven dan heb je antwoord.


Sorry, niet alles gelezen vanavond, maar kun je zien dat ik het aardig uit mijn hoofd weet Knipoog Maar alles wat in de regelementen staat klopt ook niet altijd meer hoor. Zelfs jury's zijn op wedstrijden niet op de hoogte van nieuwe regelementen. Frusty

Equira

Berichten: 1219
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 07:17

Lielle schreef:
En ik ken de reglementen ook vrij aardig, deze regel bestaat al zo lang als ik wedstrijden rijd en ik heb nog proven uit het grijze boekje gereden Knipoog oei, ik word oud


Nou mooi, dan reageer ik de volgende keer niet meer. Verward

Equira

Berichten: 1219
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 17:34

Lielle schreef:
beetje maar *LOL* Het grijze boekje is uit 1979 *LOL*

Reddy, ik snap best dat je die regel nog nooit bent tegen gekomen, maar en daarom reageerde ik ook zo fel op Wendy ik doe de moeite om het op te zoeken in het reglement en dan wordt dat dus niet (goed) gelezen. Dat snap ik niet, en dat stoort me om heel eerlijk te zijn.


Beetje snel aangebrand dan volgens mij. Jammer voor jou dat je dan niet de enige persoon bent hier op dit forum. Zulke opmerkingen die jij tegen mij maakt, storen mij dus een beetje. Maar laat ik dan in ieder geval de oudste spelen in het vervolg, door dus niet meer te reageren als jij al gereageerd hebt. Allebei tevreden!!!

Equira

Berichten: 1219
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 17:52

Lielle schreef:
Wendy, je hebt op zich wel gelijk. Alleen gebeurt me dit zo vaak dat het gisteren verkeerd schoot, en vandaar een wat botte reactie. Sorry iig, maar ik blijf er wel bij dat het handig is om alles te lezen Knipoog


Ok, excuses aanvaard. Kan me er ook wel iets bij voorstellen, vond alleen dat je een beetje overdreven reageerde. Maar gelukkig ben je niet zo'n botterik als ik dacht Bloos! . Weer opgelost Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers