4 parcoursen zelfde paard, 2 ruiters

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 17:41

nee, dat mag niet.
Citaat:
uitzonderingsbepaling is in dat geval echter niet van toepassing.
3. Met één paard mogen meer startgerechtigde combinaties gevormd worden, waarbij echter de
hierna volgende bepalingen in acht genomen dienen te worden:
a. Een paard mag uitsluitend in de disciplines dressuur, springen, aangespannen sport en
mennen (dressuur en vaardigheid) op één wedstrijddag, al dan niet met dezelfde
deelnemer, maximaal viermaal worden gestart, waarvan door één deelnemer in het springen. Een uitzondering hierop wordt gevormd door de klasse B-springen voor pony's, waarin maximaal twee deelnemers met dezelfde pony mogen deelnemen.


Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 17:57

Reddy, lees nou mijn quote even, dan heb je dus antwoord.

Citaat:
3. Met één paard mogen meer startgerechtigde combinaties gevormd worden, waarbij echter de hierna volgende bepalingen in acht genomen dienen te worden:
a. Een paard mag uitsluitend in de disciplines dressuur, springen, aangespannen sport en mennen (dressuur en vaardigheid) op één wedstrijddag, al dan niet met dezelfde deelnemer, maximaal viermaal worden gestart, waarvan door één deelnemer in het springen. Een uitzondering hierop wordt gevormd door de klasse B-springen voor pony's, waarin maximaal twee deelnemers met dezelfde pony mogen deelnemen.


Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 18:18

dat zijn geen kleine lettetjers, dat is gewoon een artikel uit het reglement. En het mag dus gewoon niet *LOL*

nee hoor, helemaal niet eigenwijs Haha!


Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 18:21

vandaar dus ook maar die grote letters net *LOL*

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 18:52

Wendy, lees mijn quotes hierboven dan heb je antwoord.

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 21:35

Dit is geknipt uit het reglement op de KNHS site, en dus up-to-date (versie van april dit jaar). En ik ken de reglementen ook vrij aardig, deze regel bestaat al zo lang als ik wedstrijden rijd en ik heb nog proven uit het grijze boekje gereden Knipoog oei, ik word oud

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 08:03

Dat lijkt me niet nodig Haha! (geintje), maar even lezen wat er voor jou geschreven is is misschien wel handig Knipoog

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 15:47

reddytobias schreef:
wordt jij oud? *LOL* ik ken deze regel niet...domweg omdat ik nooit een paard heb gedeeld met een ander Cool en nu rijd ik paarden voor andere...tja nu kom ik het tegen Knipoog

beetje maar *LOL* Het grijze boekje is uit 1979 *LOL*

Reddy, ik snap best dat je die regel nog nooit bent tegen gekomen, maar en daarom reageerde ik ook zo fel op Wendy ik doe de moeite om het op te zoeken in het reglement en dan wordt dat dus niet (goed) gelezen. Dat snap ik niet, en dat stoort me om heel eerlijk te zijn.

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 17:45

Wendy, je hebt op zich wel gelijk. Alleen gebeurt me dit zo vaak dat het gisteren verkeerd schoot, en vandaar een wat botte reactie. Sorry iig, maar ik blijf er wel bij dat het handig is om alles te lezen Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 11 bezoekers