nog interessante grote Indoor Concoursen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

nog interessante grote Indoor Concoursen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-04 18:56

ik wil weer graag de wat grotere concoursen opzoeken
misschien dat ik naar Indoor Meppel ga, dat vond ik een paar jaar geleden wel erg leuk

verder nog leuke concoursen?gaat voornamelijk op het springen!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-04 23:36

nicole0180 schreef:
indoor meppel kan je daar ook gewoon M2 starten of Z1...


das alleen maar springen volgens mij

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-04 16:40

GeJe schreef:
Heb gisteren begrepen dat Indoor Friesland (wat moest wijken voor het grote Van de Ende domino-gedoe) verplaatst gaat worden van november naar januari. De plannen zijn nog niet rond, maar als het goed is gaat Indoor Friesland dus wel plaatsvinden, dan in combinatie met de hengstenkeuring van het FPS.



oh ik d8 dat we moesten wachten tot november 2005...maar dat lijkt me ook ene geweldig concours!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-04 12:37

klinkt wel leuk!!!!! zeeland is ff te ver voor mij...
maar wierden klinkt leuk
marienheem is volgens mij ook een end weg, maja das wierden ook haha

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-04 13:15

Mariek87 schreef:
Dat ligt eraan waar W'werf ligt Tong uitsteken

Mariënheem en Wierden liggen iig niet zo gek ver uit elkaar.


en weet je al waar w'werf ligt? *LOL*

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-04 14:34

marije1987 schreef:
Dat is zeker een geweldig concours! Geweldige locatie en super sfeer daar! Maar bij de pony's ging dat op uitnodiging vorig jaar.. hoop maar dat het bij de paarden niet zo is, dan kan ik Raffy daar mooi in de L starten, als haar peesblessure dan over is. Lachen Rij jij nu L of M? Anders moet ik misschien dan wel tegen je!



leuk! ik rijd er nu 1 in het L en 1 in het M! maar denk dat het dan 1 paardje wordt! maar dat weet ik nog niet!. ik vond het toen wel een leuke wedstrijd bij de pony's! Knipoog

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 bezoekers