Wie wil mee Lustano's bekijken?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Wie wil mee Lustano's bekijken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 09:42

Hey Iedereen,

Hier weer een oproepje, omdat ik veel positieve reacties heb gekregen.

Op zondag 19 september is er vanaf 8.30 de Lusitano Keuring op de Zilfia's Hoeve te Houten (bij Utrecht in de buurt).

Ik zal de hele dag aanwezig zijn om te fotograferen, maar ik kan wel weer wat hulp gebruiken.

Werkzaamheden: Op de laptop de gemaakte foto's laten zien aan de klanten en indien mogelijk de foto's direct verkopen.
We zetten de laptop op een zo gunstig mogelijke plaats zodat je zelf ook bijna niets mist van de keuring en shows.

Het liefste ben ik op zoek naar iemand uit de omgeving van Eindhoven in bezit van rijbewijs en auto. Ik ben zelf namelijk nog afhankelijk van openbaar vervoer en helaas gaat er zo vroeg nog geen bus of trein om op tijd op het evenement te zijn.

Vergoeding: Alle onkosten worden vergoed én je krijgt 10% van de gemaakte winst op die dag.

Wie o wie wil helpen?
Reageer hier of stuur een mailtje naar: zoek@hypofocus.com

Groetjes,


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 11:15

Nope... ik ga niet naar Aken dat weekend, ik heb op vrijdag gewoon school en op zondag heb ik een fotoshoot

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 12:05

Hey Knor, thnx voor je aanbod.
Het probleem is inderdaad dat er zo vroeg nog geen treinen en/of bussen gaan. Ik geloof dat als ik vanaf thuis naar het station fiets dat ik dan mijn eerste trein pas om 8.30 kan hebben en dan is het nog 1,5 uur naar Houten!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 12:22

Nee, op zondag gaat er nog geein trein om 7.08.
De eerste trein vertrekt er om 7.38 , dan ben ik om 8.29 in Utrecht CS en om 9.02 pas in Houten.

Het probleem is dat ik vanaf Veldhoven naar het station van Eindhoven moet zien te komen. Er rijden zo vroeg op zondag nog geen bussen ofzo en fietsen met alle apparatuur gaat helaas niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 12:26

hihihi erg he

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 08:34

Ik ben vandaag de hele dag weg ivm het feest van mijn ouders (25 jaar getrouwd).

Ik heb nog niemand gevonden om mee te komen helaas en de bestemming is ook niet per OV bereikbaar. Is er misschien iemand die vanaf Utrecht met de auto mee kan / kan oppikken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 23:59

Ik heb gelukkig vervoer gevonden! Houten, here i come!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lena82, Trendiction en 11 bezoekers