Wie wil foto's maken op de Hippiade?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Fitzroy

Berichten: 25054
Geregistreerd: 11-01-01

Wie wil foto's maken op de Hippiade?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-04 09:05

Ik weet dat er een paardenfotograaf is, maar ik weet niet precies bij welke ring diegene zit en vaak zijn ze er ook nog niet zo vroeg.

Ik heb zelf niet zo'n goed toestel en bovendien wil ik de proef van begin tot het einde goed kunnen volgen.
Uiteraard wil ik ervoor betalen Knipoog

Wie biedt zich aan van de Boktfotografen Schijnheilig

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.



Fitzroy

Berichten: 25054
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-04 10:27

Yeps, dat is het probleem. Het is op vrijdag dus een heleboel mensen zijn gewoon aan het werk.

Denk niet dat ie er door komt, er gaan er maar 4 van de 16 door per ring en hij zit in een vrij sterke ring (o.a. Kigali Knipoog )

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25054
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-04 20:02

Zijn er verder nog amateurfotografen die gaan?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25054
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-04 21:08

Flauw hoor, dat je vrijdag de concurrentie niet even komt fotograferen Tong uitsteken

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DJZ, Majestic-12 en 8 bezoekers