Goldy en ik waren eerste :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Goldy en ik waren eerste :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-04 11:47

Vorige week zondag had ik een wedstrijd en ik had na de wedstrijd nog net even tijd om mijn verslagje en de punten op bokt te zetten want ik moest daarna meteen weer weg richting Nijmegen (daar moest ik helpen met een ponykamp) dus ik had ook geen tijd meer om de prijsuitreiking af te wachten. En onderweg naar Nijmegen kreeg ik nog even een telefoontje van mn ouders, ik was eerste Haha! Haha! Haha!
Heb met mn kleine D ponietje dus mooi al die paarden dr even uitgereden Tong uitsteken *LOL* (Ben nu supertrots op mn kleine Gol Knipoog)



Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-04 20:01

joyce B schreef:
Gefeliciteerd!!!
Goed gevoel hè, om met een pony al die prachtige paarden eruit te rijden Schijnheilig Knipoog
GEwoon lekker genieten en zien waar het schip strand!!!
Hoe was je weekje ponykamp?



Ja het is echt lachen om al die mooie paarden (er zaten écht mooie tussen ) er uit te rijden Haha!

Ponykamp was super!
We waren daar dus als enige friezen tussen allemaal nederlanders en dat was echt zo lachen!
We hebben ze zelfs nog een stukje van het friese volkslied kunnen leren (dat we zelf niet eens helemaal kennen Tong uitsteken maargoed t gaat om t idee *LOL*)
Die vriendin die mee was presteerde t ook meerdere keren om in de winkels fries tegen de medewerkers te gaan praten zonder dat ze t zelf doorhad en die snapten dr dus niks van *LOL*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Daantjuh88 en 32 bezoekers