Het registreren van een geregistreerd paard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
patsur

Berichten: 7310
Geregistreerd: 19-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 20:30

ja, volgens mij wel. Je registreerd je toch als een combi?? kijk anders even op de site van de vereniging waar je je bij aan wilt sluiten of kijk anders op de knhs site. Financiƫle tips... ehhhhhhh mijn moeder betaald (A). volgens mij verschilt dat per vereniging, en per plaats. Ik weet dat we per jaar lidmaatschap betalen en startcoupons.

patsur

Berichten: 7310
Geregistreerd: 19-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 20:30

Sorry dat ik je neit kan helpen, maar succes met je wedstrijden!!

Schoentje

Berichten: 3857
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 16:24

je moet altijd een mutatieformulier invullen en dat samen met de kopieen uit het paspoort opsturen.
Je moet voor je zelf ook eenmalig een formulier invullen en een kopie ID erbij doen. Maar als het goed is doet het sekretariaat van je vereniging dat allemaal.

Tips: Koop tweedehands wedstrijd spullen, zoals rijjasje, witte rijbroek en leren laarzen. scheelt een hoop geld en ziet er net zo mooi uit.
Verder, vraag op concours tips voor het rijden aan de mensen met ervaring op het moment dat die even niet druk zijn. De meeste zijn niet te beroerd om je eventjes wat ideeen te geven.
zorg dat je goed voorbereid op concours gaat, dat je weet hoe laat je rubriek begint, op tijd aanrijd ivm. verkeerd rijden of inlopen van starttijden, en dat je je spullen de dag van te voren al allemaal hebt klaar liggen, zodat je nix vergeet en je de dag zelf alleenmaar je pony hoeft te poetsen en evt invlechten.
Zo kun je gezellig op concours zonder stress.
veel succes!

lieke2
Berichten: 2127
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 16:28

Voor jezelf is geen kopie id nodig, wel kopie paspoort voor het paard. Op het formulier voor het paard geef je ook aan door wie het paard uitgebracht gaat worden (jij dus).

Schoentje

Berichten: 3857
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 16:33

maar als persoon moet je ook geregistreerd worden bij de KNHS en daar moet dacht ik ook een kopie id bij, want anders is het wel heel makkelijk frauderen met je leeftijd.
Maar zoals ik al zei: je club weet hier alles van...

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 18:12

schoentje schreef:
maar als persoon moet je ook geregistreerd worden bij de KNHS en daar moet dacht ik ook een kopie id bij, want anders is het wel heel makkelijk frauderen met je leeftijd.
Maar zoals ik al zei: je club weet hier alles van...


Nee hoeft niet... Ik heb pas een startkaart aangevraagd en hoefde het niet. Maar misschien dat het bij de pony's anders is?

lieke2
Berichten: 2127
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 20:34

Nee hoor, hoeft echt niet! (hebben pas ook startkaart aangevraagd voor iemand die nog niet bekend was bij het KNHS).

Charmaine
Berichten: 1414
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 23:22

Nee hoeft inderdaad geen id bij hoor!

Wel van je paard uiteraard. Als het paard al eerder is uitgebracht zou je kunnen proberen het combinatienummer van de vorige ruiter te achterhalen en dat bij je startkaartaanvraag meesturen. Heb je dat niet, dan zou ik er zeker een notitie bijzetten voor de KNHS, dat het paard reeds eerder is uitgebracht. Scheelt ook weer registratiekosten!

Succes met je toekomstige wedstrijden! OK dan!