inzakken van tempo zodra ze de ring inkomt

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

jipkip

Berichten: 803
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 09:35

ik heb hier ook last van gehad.. bij mij was het ook zo dat ie over de buitenschouder weg viel en dat ie gewoon niet reageerde meer op mijn been.. hij deed alles anders, hij hield de hele tijd in en als ik maar een beetje been gaaf begon te bokken naar mijn been, iets wat ie anders nooit doet.. heel vervelend enzo, totdat het drie keer achter elkaar gebeurde, toen was ik het zat.. ik ben die wedstrijd daarna veel strenger geweest.. ik denk dat hij dacht dat ik hem niet zou slaan in de ring ofzo.. dus ik heb hem met inrijden 1 keer flink geslagen, (klinkt hard weet ik) maar het heeft wel geholpen, ( ik was 2e op de selectie!)
maar het is ook zo vervelend vind ik omdat het thuis hheel goed gaat en op wedstrijd terrein dan heel anders loopt... daar wordt ik altijd heel moe van.. maar sinds hij weet dat ik ook streng voor hem ben tijdens de proef, (dan maar een keer geen winstpunt) doet ie het weer goed..
nou ik hoor dat je hier iets aan hebt.. maar ik weet niet of het het zelfde is.. maarja.. succes!

de aller gekste liefste stoerste mafste pony bij me weg... mis je zooo!
het mooist geweldigste imponerende paard in nu in mijn bezit!
=> zie profiel! <= (ben mee bezig...)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Trendiction en 4 bezoekers