Tabje wint 300 Euro!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Tabje wint 300 Euro!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-04 18:15

vanmiddag moest ik de finale rijden in Middenbeemster. 25 man kwamen aan de start waarvan zo'n 20 man broodrijders zijn Lachen kom ik daar als amateurtje met een super hete indoctro merrie onder kont Schijnheilig
met inspringen begon ze vreselijk link te worden Bloos en ik kon haar echt geen ruimte geven,want dan werd ze erg lang
het parcours vond ik niet echt leuk, lange lijnen werk:r maar ik was foutloos, toen de barrage, alles of niets...ik wilde voor alles gaan(geen idee hoe de rest had gereden Verward ) maar toch hield ik hem wat bij me...bang om herinnerd te worden aan die pijnlijke balk van het regiokampioenschap vorige week! Bloos we kwamen in ieder geval foutloos over de finish met tot dan toe de 2e tijd! Haha! en aangezien ik als een van de laatste startte was dat best goed ik kwam de ring uit en meteen kwamen de fokkers van Oeterma op me af! Haha! ze wilde alles weten en hoe ze was enzenz, maar anagezien ik oet nog maar kleine 5 maand rijd, kon ik niet meer vertellen dan dat ze altijd springt en altijd heet is Bloos dus snel de eigenaresse er bij gehaald. en hebben leuk met elkaar gepraat. als het goed is zouden we een keer naar Drente gaan(daar zitten zij! ze zijn vorig jaar verkozen tot de beste fokker! )
Gomir: we hadden het ook nog over de jouwe, hij kon niet 1,2,3 bedenken welke het was(wij konden dan ook niet vertellen wat erachter zat Bloos )

maar oke, met zijn allen prijsuitreiking. eerst begonnen ze met nummer 25....enzenz.en ik was dus 2e geworden Lovers Oetje was lekker gek en de ere ronde ging dan ook kneiterhard. maar de 300 Euro is binnen! *LOL*

een leuke afsluiting van het L...nu op naar het M Haha!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-04 19:51

thanks allemaal! Knipoog en het grappige is dat je dus tegen alle klasses rijd(B t/m ZZ)
nummer 1 was ook een ZZ-er, ik met mijn 2e plek een L-er...das toch best grappig! Tong uitsteken

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 14:04

nee ik heb geen uitslagen, komen van zelf wel op de site denk!!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-04 12:32

thanks

de fokker is H.Wink

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Maren en 39 bezoekers