SGW-outfit

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 14:57

Ik zou een rooie trui zoeken die past bij het koord wat om het dekje zit!

Ik heb een donkerblauwe polypad met lichtblauwe rand, heb er vaak een shirt op van lichtblauw met donkerblauw of een shirt van alleen lichtblauw.
Zoiets is het bij mij dan dus:
Afbeelding



Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 18:06

Wat moet er nog aan je crossoutfit worden toegevoegd Andrea? Alleen een shirt? Of toevallig ook nog een caphoesje, die zou denk ik erg mooi zijn in het donkerblauw met rood!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 11:50

Ik zal is even kijken welke dat is! Ben wel benieuwd!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 10:22

Balen dat dat niet gaat lukken! Ik ben echt blij met mijn NEW crossbeschermers, blijven altijd zitten, ook zonder extra plakband.klitteband Tong uitsteken

Andrea, heb het dekje gezien van Leopold van Asten! Gaaf dekje! Die 2 kleuren kun je wel wat mee voor een gehele cross outfit!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 11:21

ik krijg m'n witte broek altijd wel goed schoon hoor na het crossen, ff in de wasmachine met goed van vanish,witte reus of zoiets.

Ik moet zeggen dat ik wel een speciale 'cross broek' heb, heb 3 witte broeken, de oudste heb ik altijd aan met crossen...

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 11:41

Ik moet zeggen dat ik wel is een witte rijbroek heb verpest in de cross door in een grote blubber bende te vallen, maar ja daarom doe ik ook niet de nieuwst witte rijbroek aan! Haha!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 20:16

Ik heb met het klittenband nergens last van, heb ook de NEW beschermers, ene paar 1,5 jaar nu gebruik ze iedere dag (voor Murphy die kan geen andere om ivm de knobbel op zijn pees) en het klittenband is nog perfect, ook in de cross doe ik er nooit van om heen en ze zijn altijd blijven zitten. De beschermers verder beginnen nu wel wat te slijten, maar dat heeft geen schuld. Heb ze btw ook met fleece gevoerd, mijn achter beschermers zijn nog zonder fleece, maar ik zorg dat ik voor Wieringerwerf ook achter met fleece heb, bevalt me veel beter!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: reina en 26 bezoekers