wie gaat er...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 23:08

Mickey: Boven je berichtje (rechtsboven) is een knop 'wijzigen'. Daarmee kan je je bericht wijzigen, dus hoef je niet de hele tijd opnieuw te posten!

Ik doe mee met groen springen en O-B dressuur met Röskur, mijn ijslandertje. Lachen Dan is ie trouwens als het goed is helemaal roodbruin, op de foto heeft hij nog best wat grijsbruine wintervacht ertussen. En hij heeft prachtige volle manen en staart, dus ga zijn staart uitpluizen (met hulp, zelf heb ik geen idee. 't is m'n eerste officiële wedstrijd ook nog, haha. Tong uitsteken). Misschien zie ik jullie nog. Tong uitsteken

Afbeelding

Mooie paardjes trouwens jullie. Ik vind vooral die eerste en tweede (van Rachel) heel mooi, ook mooie golvende staart die eerste, en die tweede weer mooie lange manen Knipoog maar dat ligt waarschijnlijk aan mijn smaak. Haha! Mickey is ook een schatje trouwens, wat kijkt ie lief! Lachen

Oh ja... Röskur is heel braaf maar heeft een stilstaan-probleempje, dan gaat ie de hele tijd alle kanten op walsen, en nee hij let niet op andere paarden / mensen. Tong uitsteken En dan bedoel ik niet tijdens de proef, maar als hij het idee heeft dat er betere dingen te doen zijn. Zoals tijdens een bosrit als we ergens heen gaan, of als hij gras kan eten of gewoon - voor zijn idee - voor niks stil staat. Dus als er een draaiende wildkleur (rood)bruine pony met blond-zwarte manen / staart en een aalstreep heen en weer staat te tollen en er staat een boos meisje bij wat wel beter weet maar toch even doet alsof ze haar pony nog kan opvoeden... Weten jullie dat ik en Röskur het zijn. Tong uitsteken

Trouwens je kan toch niet alleen oefen groen doen als je geen startkaart hebt? Ik heb ook geen startkaart maar doe gewoon oefen B... Verward (via de ponyclub. en die weten dat ik geen startkaart heb!)


Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 17:50

Okee, vandaar. Ik hoop dat het goed gaat (met het springen vooral). De dressuurproef is nog mijn minst erge zorg, ik heb toen we hem net hadden heel veel op de wei gereden en ik ga er ook nog wat met springen oefenen. Is een grote wei dus je hoeft geen mega-scherpe bochten te maken. Maar die wil ik natuurlijk wel zoveel mogelijk sparen, hij moet niet kapot gereden worden natuurlijk...

Haha Röskur is ook bij de D/E pony's (met ongeveer 3 centimeter, helaas met springen Tong uitsteken), maar als je hem naast Mozart zet... Nagelbijten / Gniffelen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke en 49 bezoekers