Verslag Vrouwenpolder, op naar ster?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Verslag Vrouwenpolder, op naar ster?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-04 21:32

Vandaag dus de grote dag, de eerste keuring van het seizoen: VROUWENPOLDER.....

foto's: [HAW] Tjody op Vrouwepolder

In alle vroegte Tjo uit de wei gevist die eerst keurig bij het hek stond te wachten maar toen ze de auto zag vrolijk richting einde wei wandelde (en dan op zo'n tempo dat je dr net niet in kunt halen ).

Uiteindelijk uit de wei gevist en waarenpel op wat iniminie vlekjes was ze helemaal schoon, de schat...... OK dan!

Ik was een beetje in de stress omdat de geleende trailer niet helemaal 100% okeej was maarja....
Op naar Delfgauw om Tjo dr tinkervriendin op te halen die ook naar de keuring zou gaan... (Rhona van Gaia)
Echt zo lollig hoe lief ze waren toen ze elkaar weer zagen na 2 mnd klef en kleef weer bij elkaar..... Lovers

Op naar VP.... na een beetje siteseeing (omleiding) rond Brielle kwamen we keurig op tijd op plaats van bestemming. Meiden aan de trailer geknupt en beetje de omgeving gaan verkennen.

Tjo dr vriendin was als eerste de pineut. Omdat Tjo nog lang niet moest ging Andy dr voorbrengen en dat ging super, Rhona was zo mak als een lammetje. Ze kreeg een 2e premie wat bij de tinkers erg goed is schijnt... Verward K hebber geen verstand van.

Daarna snel weer naar de fjorden gesjeesd maar die waren nog niet echt opgeschoten dus we hadden nog even.

Ondertussen werd Tjo gespot door wat bokkers en FW mensjes (van Lana en Herman, namen ben ik ff kwijt in mn vermoeidheid).
Toen was het tijd om Tjo wakker te gaan maken, vlak voor Andy met haar de ring in ging ontdekte hij een los ijzer, sjips.... ff getsjekt maar zat nog stevig genoeg dus hopla gaan met die banaan.... Cool

Ik drukjes filmen denies druk foto's maken, Angela (van fjordnwereld)driftig aan moedigen....
Tjootje braaf dr repertoir afwerken en wachten maar.....
Concurentie was moordend (lees mooie meiden in de ring) en HUH?????? Mag Andy als 2e lopen met Tjo.... ohjee ohjeee....... het zal toch niet waar zijn??????
Meisje naast ons wist te vertellen dat je met 35pnt al ster was, nou ik wist toch zeker dat dat met 37 was.... horen we ineens 4 oranje linten roepen.... nee he het zal toch niet??????

Sjips.... net 1 fiets puntje tekort (maar die was te verwachten)... op dr beenwerk ivm de schiefels...... mn voorspelling wat punten betreft is helemaal uitgekomen maar OOOHHH wat ben ik daar toch zielsgelukkig mee!!!!!

Rastype: 8
Bespiering: jaja let op: 8
Beenstanden ed: 6 (schiefels)
Gangen: 7
Algehele indruk: 7

Totaal dus 36 punten en officieel 2e klasse model!!!!!!!


Er werd gezegd dat we mee mochten lopen voor het reserve kampioenschap maar toen we bij de ring aankwamen was het kampioenschap al in volle gang en mochten de reserves ineens niet meelopen (was schijnbaar omgeroepen). Tjo snapte er niks van en Andy baalde als een stekker, die wilde zo graag nog een keer...... sorry schat..... volgend jaar weer.

Op een gegeven moment werd er een trailer naast ons geparkeerd, fjord uit de trailer, vastknopen en hup weg was die gozer... dus we zitten dat beest zo eens te bekijken... goh lijkt qua hoofd wel op tjo, das toeval..... zie ik ineens meneer hart bij de trekkende auto.... eeehhhh vraagje is dit heeeeeelll toevallig Elrike?
Jazekers hoezo? YYEEEEHHHHHHHHHHHHHH, mag ik Tjo er ff naast zetten, eindelijk na 4 jaar, oma en kleinkind in de picture? Ja hoor je gaat je gang maar.......

Dames keken elkaar echt zo aan van, huh ken ik jou????? Ohhh en wat lijken ze op elkaar, foto's zometeen bij ITP...

[ITP] Tjody meets oma bij zeeuwe dag vh paard...

Mijn dag kan niet meer stuk!!!!!

Ijzertje is btw bij de hoefsmid aldaar weer vastgezet, ze heeft waarsch op 1 van de takken gestaan bij een noodstop op de heenweg.... oepsie.....

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 09:25

Dat was ik dus samen met bliksemluver Knipoog
Maar was erg gezellig, wel jammer dat we Tjo niet in de ring hebben gezien Boos!

Maikuh

Berichten: 1613
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Ottersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 09:49

Wow super gedaan Viv Haha!
Tjo is dus nu Model Haha! (rb ook Tong uitsteken)
Ik ga zo de foto's bekijken

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 10:49

gefeliciteerd,
die van mij had ook goeie punten

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 10:54

Netjes nee eigenlijk top hoor VIV (en de rest:P) mooie punten!! Tjody supermodel!!!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 11:36

zo das leuk!@ gefeliciteerd !!!

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:34

Gefeliciteerd!!!
Tjo wordt een ster merrie en Nederland elftal gaat door naar de halve finale... wat 'n geslaagde dag!! Haha! OK dan!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 06:57

Maikuh schreef:
Wow super gedaan Viv Haha!
Tjo is dus nu Model Haha! (rb ook Tong uitsteken)
Ik ga zo de foto's bekijken


Dat was ze al hoor, ze moest nu voor Ster.... Haha!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 07:01

Gracy schreef:
Gefeliciteerd!!!
Tjo wordt een ster merrie en Nederland elftal gaat door naar de halve finale... wat 'n geslaagde dag!! Haha! OK dan!


Nee slimpie ze is dus net GEEN ster geworden, hihihiii Haha!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 07:55

ik heb er de ballen verstand van hoor maar kun je nu gewoon volgend jaar weer meedoen om toch ster te worden ?

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 09:17

Yep klopt, ze kan gewoon tot dat ze in het bejaardentehuis zit proberen om Ster te worden. Hihihii.....
Tjo is omdat ze nog geen veulens heeft gehad nog heel jeugdig om te zien. Merries in haar rubriek hadden allemaal veulens erbij lopen of gehad en die zien er meteen een stuk volwassener uit viel mij op. Tjo is gewoon een laatbloeier, hihihii
En al wordt ze nooit Ster, ook best, ik vindt Model al een hele prestatie.