Weer een kürtje gereden!! (lang)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Weer een kürtje gereden!! (lang)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 09:48

Nadat Jesper 10 maanden vrij heeft gehad omdat ik een rugblessuren had (heb), ben ik sinds 3 weken weer licht aan het trainen.
Omdat het grote concours in Hoofddorp dit weekend was, was het op de wedstrijd in Wormerveer erg rustig. Dat, en het feit dat het zo dichtbij is, heeft me doen besluiten om die wedstrijd voor de fun en als oefening mee te pakken.
Het was tot op het laatst onzeker, want het is elke dag weer een verrassing hoe mijn rug zich houdt, maar dat viel mee, dus kijken of ik nog kon vlechten (redelijk gelukt) en op naar Wormerveer.
Omdat mijn conditie erg slecht is, en mijn rug ook nog niet zoveel kan hebben, ben ik er pas 20 minuten van te voren op gegaan en pas 10 minuten van te voren opgepakt.
We waren maar met z'n 2en in de kür, dus kon het niet uitlopen.
Ik was vreselijk trots op mijn kanjer. Het eerste stukje was hij heel kijkerig, daarna ging hij beter en bij onderdeel 5 ging hij echt ontspannen en kon ik er lekker aan rijden. Ons gebrek aan conditie (nou ja, meer mijn gebrek aan) speelde wel op, maar ik was zo blij met de manier waarop hij door de kür liep!!!
Ik had van het secretariaat begrepen dat ik geen prijs had, en dat leek me ook niet meer dan logisch. Rijtechnisch was het natuurlijk nog lang niet goed, en mijn tegenstander was in de gewone proeven 2x eerste. (Ik heb alleen kür gereden omdat dat om te beginnen meer als genoeg is. Ik start eigenlijk altijd maar 1x)
Paard lekker naar huis gebracht en vertroeteld, dat had hij wel verdiend!!
Kom ik thuis, belde een stalgenootje dat ik omgeroepen was omdat ik gewonnen had!! Ik was er niet, dus is mijn prijs (een deken Verdrietig ) naar de nummer 2 gegaan.
Ik had een score van 65%, dus dat voor zo weinig training... Wow!
Dat is erg jammer, maar ik vind het vooral vervelend dat ik dus 4 keer omgeroepen ben en ik er niet was. Dat vind ik slordig en hoort ook niet bij mij.
Ik ben nog even terug gegaan naar het secretariaat, maar het was gewoon een misverstand, niets aan te doen. In ieder geval heb ik daar wel mijn naam gezuiverd en snappen zij nu waarom ik er niet was.

Ik heb de proef op video, ik heb alleen geen idee hoe ik de camera op de pc aan moet sluiten, dus kan geen stills maken, maar ben zo apetrots op mijn kanjer, die het toch allemaal maar voor me doet.......

Ik was bang dat hij misschien wel moe zou zijn daarna, maar zijn ogen rolden nog steeds zijn kassen uit op stal, hij hinnekte elke keer als hij me zag en had vooral het idee dat hij recht had op extra eten. Echt Jepje dus, niets mis mee.
Ik had me er drukker om gemaakt dan hij. (Of ik hem niet zou overvragen.)
Laatst bijgewerkt door Jasmijn op 21-06-04 09:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Navragen is beter dan afvragen.



Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 15:14

Mieke schreef:
Wat ontzettend leuk!! OK dan! Had je achteraf nog pijn in je rug of viel dat mee?


Ik heb erge spierpijn Knipoog , maar mijn rug valt gelukkig erg mee. Wel tintelingen in mijn been, dus dat is niet zo'n goed teken, maar hopelijk met wat rust valt dat morgen ook weer mee.

Navragen is beter dan afvragen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jessica_1998 en 9 bezoekers