Veranderingen in kaders Dressuur.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

figora

Berichten: 5405
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: bergen op zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 17:47

Horsedances schreef:
Er schijnt een keuzecommissie te zijn, maar tot nu toe lijkt deze commissie uit één persoon te bestaan.

Verder schijnt er weinig geld te zijn om het A-kader te ondersteunen, dus wil men deze groep zo klein mogelijk houden.

Regels zijn er eigenlijk niet, en dat is wel erg jammer. Joop007 heeft wel een beetje gelijk, het is nu willekeur. Vorig jaar had je Ton de Ridder er nog bij, die een belangrijke stem in het kapittel had. Maar na Nijmegen zullen we het allemaal wel weten. Het grootste probleem lijkt mij toch te zitten bij de junioren, waar een smalle top de kar moet trekken.

Verder zie je toch ook (bij de senioren) gebeuren dat zo'n strikte regel, vaak ook door de juryleden aangepakt wordt om boven de 70% te punten. En dat is niet altijd terecht. Maar we hebben aan Imke gezien dat deze regel (terecht) niet zo hard is als op papier staat.

Theo


PS Ik zag net nog een recent filmpje van Olympic Ferro in Verden, die zou zo weer in het A-kader kunnen.

Magique, Ferro kan nog steeds als de beste Pa en Pi'en, maar die was niet in Kootwijk.



Ferro mag niet meer deelnemen aan wedstrijden.. Dit is een afspraak tussen zijn eigenaren en Coby van Baalen..


figora

Berichten: 5405
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: bergen op zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 00:07

bealy23 schreef:
Eeuwig zonde van Ferro...
Die staat dus nu gewoon een beetje stil te staan?
(ik bedoeld dus niet meer op wedstrijden)



Hij loopt veel shows geloof ik... en moet natuurlijk in beeld blijven om aantrekkelijk te blijven voor de fok (zal wel niet zo'n moeite kosten)

figora

Berichten: 5405
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: bergen op zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 19:00

DaniellevA schreef:
Ja klopt dat is zij. Ze heeft echt drie toppaarden onder d'r kont. Lachen



Zo wat een geluksvogel!! Maar dan zal ze ook wel erg goed kunnen rijden!!

figora

Berichten: 5405
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: bergen op zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 14:10

ThePast03 schreef:
Volgens teletekst pagina 621 heeft Arjan Teeuwissen zich vrijwillig teruggetrokken voor de selectie voor de OS.
Zijn paard is niet snel genoeg hersteld van de blessure.



Dat is erg jammer! ik hoop dat Goliath goed hersteld, en daarna weer te bewonderen zal zijn in de wedstrijdring!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: kreekie en 27 bezoekers