Hoofddorp

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 20:34

wie starten er in Hoofddorp? welke dag en hoelaat?
ik moet vrijdags
als 18e vanaf 17.00 in het L springen in de Hoofdring
en als laatste om kwart voor 9 ofzo in het L2 dresuur!! Bloos

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 00:47

oh leuk! nou ik rijd met een blauw chabrakje, valt wel op! we zijn met zijn 2en!
ik zal de tijden meenemen en mijn fototoestel en dan maar hopen dat ik de juiste fotografeer haha

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 23:32

leuk! ik doe mee vanwege de sportmerriecompetitie. in het L sta ik momenteel op de 3e plek, maja dat zegt nog niet zo veel

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 12:50


"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 19:45

ach ik mag niet klagen, met springen waren we 4e van de 40!! en met dressuur...als laatste deelneemster heb ik meteen maar een hekje gesloopt haha, vond ze vast niet erg!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 21:10

tja ze moesten blijbaar het hoofdterein vullen! en blijkbaar deden ze liever paarden dan pony's dusja dan kom je al bij de L(hoogste van de dag) geeft mij wel een ervaring rijker! en ik denk de profs met hun jonge paarden ook!!!! ik heb verder niet zoveel gevolgd van de dressuurbanen. ik reed helemaal tegen de manege aan. ik was er natuurlijk alleen vrijdag, toen was er nog niet zo veel!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 21:18

Fitzroy schreef:
Ik heb vandaag de benen uit mijn lijf gelopen, want het terrein is dan best groot. Vanmiddag was het pas echt een zooitje bij het losrijden voor ring 1 en 2.
Een paar mensen hadden besloten dat je dat stuk wel goed kon gebruiken als fietsenstalling en binnen een mum van tijd stond het helemaal vol met fietsen.


haha nou wij kwamen met auto en trailer vanaf de verkeerde kant binnen Bloos! over het fiets bruggetje haha, we moesten langs de hoofdring ,kermis en braderie, echt we lagen helemaal vlak in de auto, iedereen keek ons raar aan! *LOL* maar ach wij hadden het terrein meteen verkend Tong uitsteken maar toen we eenmaal goed stonden, vond ik het wel moeilijk om de korste weg naar de hoofdring te vinden Bloos Knipoog

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 16:46

ik heb geen eens mijn dressuurcoupons opgehaald....wat een chaos was het daar, en aangezien het al half 11 was ofzo, wilden we graag naar huis

springen vond ik super geregeld, mooie ring, leuk parcours...haha ik had niet te klagen!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers