Juryleden: Kreupele paarden in de proef

Moderators: Dyonne, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 15:09

Sja Kawa klopt inderdaad niet zoveel van het verhaal van die jury. Maar wat bij een paar (ik zeg dus zeker niet allemaal!!) juries zo is is dat ze weigeren hun fouten toe tegeven.. Zij zijn de jury en zij zullen er dan ook wel het meeste verstand van hebben... Zo een proef moet je dan maar zo snel mogelijk vergeten als je zelf maar beter weet dat jij niks verkeerds met je paard hebt gedaan toch..

maar het is en blijft wel vervelend idd

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤

Reinou fan Bangazathe - zadelmak

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 15:18

Agh het is bij veel mensen een beetje zo als je onder de 150 hebt dan kunnen ze niet jureren en als je minstens 160 hebt dan heb je een top jury...

En echt ze zullen heus wel is fouten maken. Maar het is altijd wel makkelijk om alles op de jury af te schuiven. Ze zitten daar toch ook maar voor jou...

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 15:26

runningkawa schreef:
natuurlijk wel eens lager als verwacht, maar net zo vaak hoger dan je had verwacht, dat is nu eenmaal dressuurrijden.

amen Knipoog

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 21:34

Ik had het er laatst over met een jury dat die B proeven soms zo zwaar worden gejureerd. Zo had ik laatst een 5 voor halthouden omdat die niet vierkant stond Verward

maar goed ze zei ook dat veel juryleden de paarden op L-M niveau willen zien lopen. En dat een paard aanleunig moet hebben maar er nog niet onder gereden hoeft te worden. Verder zei ze als dat paard er wel onder gereden wordt dan moet je 7 geven ipv een 6..

Helaas denken niet alle juries het zelfde als haar...

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 21:37

Ja maar dan moeten ze dat er bij op mijn protocol zetten dat die zijn gewicht moet verdelen.. Niet "niet vierkant"...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie