Juryleden: Kreupele paarden in de proef

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Juryleden: Kreupele paarden in de proef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 15:12

Ik ben zondag in Huizen/Bussum geweest en heb daar in de L1 toch echt 2 kreupele paarden zien starten. En écht zo onregelmatig dat het niet alleen even in bepaalde oefeningen was maar de héle proef. Ik snap dat niet: waarom grijpt de jury niet in? Waarom kan iemand met zo'n paard uberhaupt een tweede proef starten?

Juryleden onder ons?? Ik snap hier niks van...



Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 15:18

Jury's grijpen voor van alles in, dus waarom niet bij kreupelheid? Dat líjkt mij wel een taak voor hun, maar ik weet niet wat daarover op papier staat?

...

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 15:30

Ja maar daar ging het dus om: een kreupelheid in de héle proef, niet alleen in de wendingen, die alleen maar erger werd.

Het is toch wat als je gelijk hebt dat juryleden het niet durven in verband met rechtzaken enzo...maar heb dan het lef om op alle onderdelen de onregelmatigheid mee te wegen!

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 09:46

missmuts schreef:
Ik had je eerste verhaal te snel (en daarmee niet zo grondig) gelezen. Ik ben het met je eens. Bij de uitslagen is te zien dat 1 iemand afgelopen weekend ook met een verliespunt van mij naar huis is gegaan...


Dat vind ik ook prima. Hopenlijk leren ze er van!!!! Die 2e was trouwens volgens mij niet in de L1. Maakt ook niet uit, als ze op wat voor manier ook maar bestraft worden.

RunningKawa: jou verhaal is natuurlijk net de keerzijde van het verhaal. Op zich ben ik het eens met de stelling dat je bij twijfel actie moet ondernemen, maar ja, wat als je geen goede jury hebt?? Dat blijft natuurlijk lastig. Ik vind het helemaal kwalijk als iets niet bespreekbaar is met een jury!! Volgens mij heb jij hier gewoon pech gehad.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bonnielau, Googlebot, Roos0605 en 45 bezoekers