Oosterwolde

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 06:18

Wij zijn er vanavond ook in baan 9 en 10


Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 10:54

Welke banen?

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 11:55

Dan kunnen we mooi even kijken, tenzij we hele lage punten hebben want dan zijn we nooit zo fanatiek in blijven.( gek hé)

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 14:23

Saskia moet zelfs nog uit school komen en vlechten, maar we proberen mini meeting, Sas heeft lang haar, witte rijbroek zwarte laarzen witte blouse en een zwart jasje.( moet lukken toch?) Ikzelf zal wel een blauwe warme broek dragen, donker rode zeer oude jas en ben brildragend.

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 06:11

Gefeliciteerd, dat is best wel gaaf in je eerste wedstrijd, Haha! weet je meteen dat je goed bezig bent, wij hadden 2 keer 156! Saskia viel wel op, zij was degene die vliegles kreeg van haar paard! en daarna konden weer dat gigantische terrein over nu om Santana op te halen. Ze had ook haar vlechten niet meer uit kunnen doen( dat duurt uren) en dus moest ze met knal oranje haar starten dat niet in een elastiek past. De eerste jury lag dubbel in de auto, zulk haar had ze nog niet in haar baan gehad(toch nog een 7 op verzorging) De tweede jury ken ik erg goed(vriendin) en die trok er ook direct een punt af maar die had dat van te voren al gezegd. Heb jij ook blaren vanwege de afstanden? Verdrietig Tip voor een ieder die dit leest: je moet naar Appelscha en neem een mountainbike mee

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 07:16

Nee niet van de wedstrijdbanen, maar wel een hele afstand van de tent en secretariaat, Neem een verrekijker mee dan zie je ze in de verte liggen als kleine witte stipjes.

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 07:27

ALIKE, nog bedankt!!! OK dan! We wilden eerst gaan rennen, maar toen zagen we Santana zo hard ervandoor gaan dat we maar zijn gaan wandelen. In de hoop dat iets of iemand haar tegen zou houden voordat ze in Oosterwolde was. Ze was daarna ook meteen los, dat blijkt wel uit die 2 keer 156 Haha! Het gebeurde voor baan 10 waar mijn vriendin aan het jureren was, die zegt tegen haar man, oei daar valt er een heel hard af. Zegt haar man, joh dat is Saskia, die staat wel weer op en huppelt verder.
Dit was haar eerste vliegles, Santana raakte opgewonden van een schimmel en Saskia wilde de andere kant uit( los teugeltje) Santi springt om, Sas verliest haar evenwicht en komt aan een kant te hangen, dat vond Santi dan weer heel eng en nam een GIGAbok. Je had dat handje van Saskia moeten zien die al vallend en landend nog naar de teugels graaide! Ze had hem bijna, scheelde maar 5 centimeter. Dan moesten we nog over dat hele terrein naar jullie toe, iedereen sprak erover, hoe zou het met de ruiter zijn, zou ze zich zeer gedaan hebben? Nou ik kan jullie geruststellen, alleen haar ego doet erg zeer Bloos! en dat gaat wel weer over.

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 07:53

Nee hoor niks kreupel, ze vond het allemaal wel leuk geloof ik. Toen Saskia weer opstapte was ze gewoon weer heel rustig. Ze heeft 1 heel klein schaafje en saskia ook.

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 08:27

Slecht springen??? Het is notabene een Kigali . Maar ja papa rijdt nu toch ook maar dressuur( bij coby van baalen)
Wij vonden het ook wel wat banketstaaf dat we er zo lang over deden om er te komen maar we moesten dan ook vanaf de andere kant komen. Ik heb maar gewoon in het wilde weg, bedankt allemaal geroepen want we hadden geen idee wie haar nou had gevangen( iemand met iets roods aan??)

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 08:45

Klopt, maar ze kan wel springen, echt wel! alleen denk ik dat ze dat draadje over het hoofd zag Knipoog Is natuurlijk ook niet echt duidelijk, een vaal bruin touwtje en daar achter lokte de vrijheid!! Die heeft gewoon helemaal niet opgelet. Wij konden het ook bijna niet zien wat er nou precies gebeurde, Ze hield in, liep naar links( gelukkig niet naar de springbanen dachten we nog) Toen was er wat gehobbel en mevrouw liep opeens in de Z banen. Mensen erachteraan, als die links gingen ging zij rechts( altijd een leuk spelletje) Toen wij bij het draad kwamen werd ze net weer over het draadje terug gebracht. We zijn eigenlijk wel blij dat we niet hebben gezien hoe raar ze vast kwam te zitten in dat touw, nu hebben we er ook geen schrik van.

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 08:49

Nou misschien dat we zaterdag toch ook maar komen, kür op muziek en Z is altijd mooi om te zien. "Jury-vriendin" rijdt dan ook.

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 09:30

Zowel letterlijk als figuurlijk!

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 16:59

Als het €10 per proefje kost dan kun je dat toch maken als organisatie? Boos! Zij vinden van wel, ook de €2.00 administratie kosten als je op het concours betaald. Misschien volgend jaar er alleen nog heengaan als je denkt een prijs te kunnen winnen. Wij denken er wel overna voor dat we ons weer inschrijven. Het is jammer van zo'n mooi concours maar ze prijzen zichzelf uit de markt. Frusty

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 07:25

€5 voor je groom????? Ben ik even blij dat er gisteren mensen kwamen om mijn auto te kopen en ik dus niet heen kon. weer een tientje bespaard. Ik denk trouwens dat ik rechtsomkeert had gemaakt en door de bosjes naar binnen was gegaan. Op Ermelo en in Kootwijk is het altijd gratis toegang tot de nationale dressuur, dus dit is inderdaad idioot

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 07:48

Ha mooi, burgelijke ongehoorzaamheid!!! Daar hou ik nou van. Als ik vandaag nog met mijn vriendin mee ga dan stap ik wel in de trailer bij
Pino of moet je ook voor je paard apart betalen?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers

cron