Afgelopen zaterdag Harich!:D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Afgelopen zaterdag Harich!:D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 16:44

Zaterdag was ik eindelijk s weer met m'n pony Kimberly op concours(voor foto zie profiel Knipoog ) Ik moet eerst 2x met 'r L1 dressuuren. Ik heb maar niet te lang ingereden, omdat ik daarna ook nog 2 parcoursen moest springen. Dus na een kwartiertje de ring in! Haha! En ja hoor, vindt ze de sloot doodeng en de lintjes die het weiland afschermen maken ook zo'n eng geluid Tong uitsteken Naja opzich nog een nette proef kunnen rijden, ondanks de soms tempowisselingen die niet gepland waren Tong uitsteken . De tweede proef ging al een stuk beter, lekker relaxed en fijn op de hulpen! Lachen Daarna snel naar het springen, parcours verkennen voor de klasse M/Z. Stond een leuk en goed te rijden parcours dus dat zag ik helemaal zitten! Na lekker ingesprongen te hebben(en weer gewend te zijn aan de galoppassen, altijd wat verwarrend als je pony's en paarden rijdt Tong uitsteken ) t parcours in! En t ging prima, allemaal nette afstanden, soms een balkje aangetikt en zelfs de (hoge Tong uitsteken ) driesprong ging super! Dus barrage! Haha! Cool Hier was ik ook weer foutloos met een redelijk snelle tijd geloof ik. Hierna snel door naar t 2e parcours, andere ring. Dit was een progressief parcours. Ging ook super, alleen zat ik iets te dicht onder de 4e hindernis en daar tikte ze net het balkje eraf. Desondanks super gesprongen vond ik zelf! En ook nog 2x 1e! Bloos! Haha! Dus nog ff ereronde ronde rijden, wat iets moelijk gaat met 2 bekers in 1 hand Tong uitsteken . Hierna snel afgezadeld en de coupons van de dressuur opgehaald, 150 en 159 punten, zeer terecht! Lachen Met de 159 punten was ik nog 6e, dus ging ik met 3 bekers naar huis, een zeer geslaagde dag! Haha! Tong uitsteken

Owja, jammergenoeg is m'n vader vergeten t springen te filmen en kon ik geen fotos maken omdat m'n vader voor de ''wegrijdrukte'' weg wou, maar ik zal proberen wat foto's te maken van de dressuur- videoopnamen! Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 bezoekers